Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2014

ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ... ΤΟ ΙΣΛΑΜΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΚΟΨΕ ΤΟΥΣ ΛΑΙΜΟΥΣ ΣΕ 100 ΜΩΡΑ ΤΩΝ ΓΕΖΙΝΤΙ



Πορφύρης Δ Σταφυλά Π

Πολλοί πρόσφυγες της επαρχίας Νινευή του Ιράκ διηγούνται τη φυγή τους όταν το Ισλαμικό Κράτος κατέλαβε τα μέρη τους τον Αύγουστο και καταγγέλουν ότι ξεκληρίστηκαν ολόκληρες οικογένειες. Διηγούνται την περιπέτεια μέσα από τα βουνά και την μεγάλη τους έξοδο.

Μια μητέρα υπό την ανωνυμία που έχει βρει καταφύγιο σε στρατόπεδο προσφύγων έχασε την οικογένειά της από την ISIS.

«Εγκαταλείψαμε το Sinjar δια μέσω των λόφων.Περπατήσαμε για 7 μερόνυχτα,ήμασταν χωρίς τροφή και χωρίς νερό. Το Ισλαμικό Κράτος αιχμαλώτισε τους 2 μου γιους,τον πατέρα μου και 2 από τις αδερφές μου. Δεν έχω νέα γι αυτούς και δεν ξέρω αν είναι ακόμη ζωντανοί. »Αν και δεν γνωρίζει συγκεκριμένα τι έχουν απογίνει ξέρει όμως από πρώτο χέρι την εγκληματική φύση της ISIS και την βαρβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζει παιδιά έως και μωρά ακόμη.

« Στο Ισλαμικό Κράτος είναι τρελοί έκοψαν τους λαιμούς των μωρών » επιβεβαίωσε η μητέρα.
«Αυτοί θέλουν εμείς οι Yézidis, να προσηλιτιστούμε στο ισλάμ αλλά εμείς αρνούμαστε…Προτιμάμε να πεθάνουμε παρά να γίνουμε σκλάβοι τους «.

Ένας άνδρας της ίδιας κουρδόφωνης φυλής ονόματι Tahysn που άλλοτε ήταν ένας ευτυχισμένος πατέρας με 2 γιους προσχολικής ηλικίας λέει ότι το μόνο ενθύμιο που του έμεινε από την οικογένεια΄του είναι μια φωτογραφία στο κινητό.Όταν το Ισλαμικό Κράτος ο σιδερένιος βραχίονας των δυτικών -που για 2 χρόνια αυτοί οι τελευταίοι ποίησαν την νήσσαν προκειμένου να αποδυναμωθεί το συριακό κράτος και ο Άσσαντ -κατέλαβε το χωριό του στην επαρχία της αρχαίας Νινευή στο Ιράκ ο Tahysn συγκυριακά δεν ήταν στο χωριό εκείνη την εποχή.Όμως ειδοποίησε τη γυναίκα του να πάρει τα παιδιά και να φύγουν.Αλλά καταφεύγοντας οι κάτοικοι στο όρος Sinjar τους αιχμαλώτισαν ένοπλοι και σκότωσαν όλους τους δικούς του.

« Ο αδερφός μου,ο πατέρας μου,η μάνα μου,η γυναίκα μου και τα 2 μου παιδιά σκοτώθηκαν» διαβεβαιώνει ο Tahysn. « Οι της Daesh είναι ακριβώς σαν τα θηρία.Αυτή δεν σέβονται ούτε τη θρησκεία ούτε την ανθρωπότητα. Δεν είναι άνθρωποι.Ακόμη και τα θηρία δείχνουν μεγαλύτερο έλεος. »(alalam 30/11/14)

dimpenews                                                                             ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ       ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: