Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Παλαιοκομματικό Κατεστημένο - Λεπτομέρειες που Εξοργίζουν

Subject: Παλαιοκομματικό Κατεστημένο - Λεπτομέρειες που Εξοργίζουν

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ – ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ
ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ - ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΞΟΡΓΙΖΟΥΝ
Αγαπητοί μου φίλες και φίλοι,
Για 15 χρόνια τώρα επικοινωνώ μαζί σας για να σας εκφράσω την αγωνία μου και να μοιραστώ μαζί σας τις ανησυχίες μου για το κατάντημα στο οποίο το παλαιοκομματικό κατεστημένο οδήγησε την Κύπρο μας για την οποία ο πατέρας και ο θείος μου θυσίασαν την ζωή τους κατά την διάρκεια του απελευθερωτικού αγώνα της ΕΟΚΑ 1955-59. 
Κατέκρινα έντονα τα κόμματα εξουσίας ΔΗΣΥ, ΑΚΕΛ, ΔΗΚΟ και τους Προέδρους που ανέδειξαν τις τελευταίες δεκαετίες γιατί φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για την οικονομική καταστροφή και την επικείμενη τουρκοποίηση της Κύπρου μας με βάσει την Ομοσπονδία (ΔΔΟ) και το σχέδιο ΑΝΑΝ.
Ήμουν πάντα ειλικρινής μαζί σας γιατί έγνοια μου ήταν η εξυπηρέτηση του καλώς νοούμενου συμφέροντος της Κύπρου μας και όχι η προώθηση οιουδήποτε προσωπικού μου συμφέροντος. Πολλοί από τις δεκάδες χιλιάδες λήπτες των άρθρων μου ενώ συμφωνούσαν μαζί μου, περιοδικά μου ζητούσαν επιτακτικά να προτείνω τρόπους, πώς θα απαλλαγούμε από τα τρία αμαρτωλά κόμματα εξουσίας χωρίς όμως να ήμουν σε θέση να προτείνω κάτι αξιόπιστο και υλοποιήσιμο. Ακόμη και σήμερα δεν είμαι σίγουρος αν υπάρχει κάποια 100% αξιόπιστη εναλλακτική επιλογή. Ωστόσο επιλέγοντας να ψηφίσω τα υπόλοιπα κόμματα και κινήσεις πέρα των τριών πιο πάνω κομμάτων, ανοίγω ένα παράθυρο ελπίδας για ένα καλύτερο μέλλον και παράλληλα στέλλω και ένα ηχηρό μήνυμα στα 3 πιο πάνω διεφθαρμένα κόμματα εξουσίας ότι δηλαδή ο λαός τιμωρεί όσους αποδεδειγμένα κατάστρεψαν τον τόπο του. Αν τα 3 πιο πάνω κόμματα δεν έχουν σοβαρές απώλειες στις βουλευτικές εκλογές του Μάη, μπορείτε να μου πείτε παρακαλώ γιατί θα πρέπει να αναμένομε ότι αυτά τα κόμματα θα σταματήσουν τον καταστροφικό τους ρόλο;
Παρακολούθησα από κοντά τις προεκλογικές εκστρατείες όλων σχεδόν των μικρότερων κομμάτων και νέων σχηματισμών και με ικανοποίηση σας μεταφέρω ότι στα προγράμματα τους υπάρχουν σημαντικές προτάσεις τόσο για τον εκσυγχρονισμό του διεφθαρμένου κράτους όσο και στην οικονομία και το εθνικό θέμα.
Προχθές βρέθηκα σε προεκλογική συγκέντρωση της ‘’Συμμαχίας Πολιτών’’ στην Λεμεσό και ακούγοντας τον Πρόεδρο της κ. Γιώργο Λιλλήκα να μας αναφέρει συγκλονιστικές λεπτομέρειες των σκανδάλων του κατεστημένου και κυρίως τον εγκληματικό χειρισμό του Κυπριακού, μου ανέβηκε κυριολεκτικά το αίμα στο κεφάλι.
Σας προτρέπω να αφιερώσετε λίγα λεπτά από τον χρόνο σας για να δείτε το πιο κάτω Βίντεο για να αντληθείτε πόσο επικίνδυνος για την επιβίωση της Κύπρου μας είναι ο Πρόεδρος Αναστασιάδης όσο και το αδίστακτο παλαιοκομματικό κατεστημένο και να πράξετε ανάλογα στις επερχόμενες εκλογές της 22 Μαίου.
Πατήστε στον πιο κάτω σύνδεσμο για να ακούσετε συγκλονιστικές λεπτομέρειες:
Όμηρος Αλεξάνδρου

Δεν υπάρχουν σχόλια: