ΛΕΟ 1Α4

ΛΕΟ 1Α4

Σάββατο, 7 Ιανουαρίου 2017

ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ

Η συνομιλία άνοιξε. 1 μη αναγνωσμένο μήνυμα.

 








 










-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ!!!
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
(Όπως το γράφουν τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών)!
ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΤΟΥ-
ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ.
( Ε ι κ ο ν ο γ ρ α φ η μ έ ν ο)
ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ 24
Το ιερό βιβλίο των Εβραίων είναι το ΤΑΛΜΟΥΔ.
Το ΤΑΛΜΟΥΔ λέει, «όλα τα υπάρχοντα των άλλων Εθνών-
Λαών, ανήκουν στο Εβραϊκό Έθνος, το οποίον δικαιούται να
τα αρπάξει άνευ οιονδήποτε δισταγμόν. (Αυτό που γίνεται
σήμερα παντού και στη Ελλάδα με την αρπαγή του πλούτου
μας)
Πέρασε σχεδόν ένας αιώνας από την ημέρα, πού ένα μεγίστης
σημασίας έγγραφο είδε το φώς της ημέρας!
Έτσι, για πρώτη φορά στην ιστορία των ΗΠΑ το Νοέμβριο του
1979 δημοσιεύθηκαν καταγγελίες ότι οί Μασώνοι και οί Σιωνιστές
είναι υπεύθυνοι για τους δύο Παγκοσμίους Πολέμους και όσα
δεινά απ΄ αυτούς προήλθαν…
Τι είναι τα Πρωτόκολλα των των σοφών της Σιών;
Πρόκειται για κείμενα του διεθνή σιωνισμού (Illuminati-
Πεφωτισμένων).
Τά κείμενα των «Πρωτοκόλλων» πού μιλάνε για το σχέδιο του
Σιωνισμού, είχαν κρατηθεί σαν πρακτικά, όταν κατά το 1897 οί
Σιωνιστικές μυστικές εταιρείες συγκρότησαν ένα συνέδριό τους
στην πόλη Βασιλεία της Ελβετίας… Τά κείμενα όμως αυτά
διέρρευσαν και έφτασαν στα χέρια των Χριστιανών. Πρώτος
εκδότης των «Πρωτοκόλλων» υπήρξε ο Ρώσσος καθηγητής
Σέργιος Νείλος το 1902.
Αμέσως μετά την αποκάλυψή τους, οι σιωνιστές αγόραζαν όλα τα
αντίτυπα, και αφού είδαν ότι δεν πετύχαιναν στο σκοπό τους,
άρχισαν να λένε (μέχρι της σήμερα) ότι αυτά είναι ψέματα και
προέρχονται από τους εχθρούς τους!


Όπως όμως θα δούμε, σχεδόν όλα τα πρωτόκολλα έχουν
επαληθευθεί ή επαληθεύονται στις… ημέρες μας!
H παρακάτω αναφορά είναι παρμένη από το Γαλλικό κείμενο τών
Πρωτοκόλλων όπως τα δημοσίευσε ο Roger Lambelin τό 1924
στό περισπούδαστο και αποκαλυπτικώτατο βιβλίο του…
Πρωτόκολλο Πρώτο
Οι Χριστιανικοί λαοί αποκτηνώθηκαν από τα ισχυρά ποτά, η
νεολαία τους αποβλακώθηκε από τις κλασσικές σπουδές και από
την πρόωρη ακολασία, στην οποία την έχουν σπρώξει οι
πράκτορές μας (οικοδιδάσκαλοι, υπηρέτες, γυναίκες παιδαγωγοί
στα σπίτια των πλουσίων) οι υπάλληλοί μας αλλού, οι γυναίκες
μας στους τόπους διασκεδάσεως των Χριστιανών.
Στον αριθμό των τελευταίων αυτών πρέπει να προσθέσουμε και
τις ονομαζόμενες «γυναίκες του κόσμου» που μιμούνται με τη
θέλησή τους τις ακολασίες τους και τις ηδυπάθειές τους.
Το σύνθημά μας είναι: Η ισχύς και η υποκρισία
Εμείς είμαστε εκείνοι οι οποίοι πρώτοι έχουμε ρίξει στο λαό τις
λέξεις: «Ελευθερία, Ισότητα, Αδελφότητα», λέξεις που
επαναλαμβάνονται ύστερα από ανόητους παπαγάλους, οι οποίοι
προσελκύονται από παντού μ’ αυτό το δόλωμα και δεν
χρησιμοποιούνται για τίποτε άλλο παρά για να καταστρέψουν την
ευημερία του κόσμου, την αληθινή ατομική ελευθερία, που άλλοτε
προφυλασσόταν τόσο καλά εναντίον του εξαναγκασμού του
συρφετού.


Πρωτόκολλο Δεύτερο
Οι άρχοντες, που θα τους εκλέγουμε εμείς από την τάξη του λαού
ανάλογα με το δουλικό χαρακτήρα τους, δε θα είναι πρόσωπα
προετοιμασμένα για τη διακυβέρνηση της χώρας.
Η διανοούμενη τάξη των Χριστιανών θα καυχιέται για τις γνώσεις
της και, χωρίς να τις εξετάζει λογικά, θα ενεργοποιεί όλα τα
διατάγματα της επιστήμης, τα οποία θα συγκεντρώνουν οι
πράκτορές μας, για να οδηγούν τα πνεύματα των Χριστιανών
στην κατεύθυνση που μας είναι αναγκαία.
Μη νομίσετε ότι αυτές οι διαβεβαιώσεις μας είναι αβάσιμες.
Παρατηρήστε τις επιτυχίες, τις οποίες μπορέσαμε να
δημιουργήσουμε στο Δαρβινισμό, στο Μαρξισμό, στο Νιτσεϊσμό.
Ο τύπος ενσαρκώνει την ελευθερία του λόγου.
Αλλά τα Κράτη δε μπόρεσαν να χρησιμοποιήσουν αυτή τη
δύναμη, και έτσι αυτή έπεσε στα χέρια μας. Με αυτή πετύχαμε
επιρροή, μένοντας συγχρόνως αφανείς.


Πρωτόκολλο Τρίτο
Λίγο χρόνο ακόμη και οι αταξίες, οι χρεωκοπίες θα εμφανισθούν
παντού.
Οι καταχρήσεις της εξουσίας θα ετοιμάσουν τελικά την πτώση
όλων των πολιτευμάτων, και όλα θα ανατραπούν κάτω από τα
χτυπήματα του μαινόμενου πλήθους.
Όλα αυτά τα δήθεν «δίκαια του λαού» δεν υπάρχουν παρά μόνο
στη φαντασία. Δεν είναι ποτέ πραγματοποιήσιμα.
Με την καθοδήγησή μας ο λαός έχει καταστρέψει την
αριστοκρατία, που ήταν η προστάτριά του και η φυσική μητέρα
τροφός του, της οποίας το συμφέρον είναι συνυφασμένο με την
ευημερία του λαού.
Τώρα που η αριστοκρατία είναι κατεστραμμένη, ο λαός έπεσε στο
ζυγό των οποιωνδήποτε, των λωποδυτών που πλούτισαν, οι
οποίοι τον καταπιέζουν χωρίς έλεος.
Το συμφέρον μας απεναντίας είναι να εκφυλίζονται οι
Χριστιανοί.
Οι Χριστιανοί έχασαν την συνήθεια να σκέπτονται χωρίς τις
επιστημονικές συμβουλές μας.
Θυμηθείτε τη Γαλλική Επανάσταση, την οποία χαρακτήρισαν
«μεγάλη».
Τα μυστικά της προπαρασκευής της είναι πολύ γνωστά, διότι
υπήρξε ολόκληρη έργο των χεριών μας.
Προς το παρόν είμαστε άτρωτοι σαν διεθνής δύναμη, διότι, όταν
μας επιτίθενται σε ένα κράτος, μας υπερασπίζονται στα άλλα.
Η λέξη «ελευθερία» βάζει τις ανθρώπινες κοινωνίες σε πάλη
εναντίον κάθε εξουσίας, εναντίον κάθε δύναμης και αυτής ακόμη
της δύναμης του Θεού και της Φύσης.
Πρωτόκολλο Τέταρτο
Κάθε δημοκρατία περνά από διάφορα στάδια.
Το πρώτο μοιάζει με τις πρώτες μέρες της μανίας ενός τυφλού
που ρίχνεται εδώ κι εκεί.                                                  
Το δεύτερο είναι αυτό της δημαγωγίας, απ’ την οποία γεννιέται η
αναρχία.
Έπειτα έρχεται αναπόφευκτα ο δεσποτισμός.
Όχι δεσποτισμός νόμιμος και δηλωμένος και επομένως
υπεύθυνος, αλλά δεσποτισμός αόρατος και άγνωστος, όμως
αισθητός.
Δεσποτισμός που ασκείται από μυστική οργάνωση, η οποία
ενεργεί με πολύ μικρότερη ευσυνειδησία όσο χρόνο ενεργεί κάτω
απ’ την κάλυψη διαφόρων πρακτόρων, των οποίων η αλλαγή όχι
μόνο δεν τη βλάπτει, αλλά την ενισχύει κιόλας, απαλλάσσοντάς
την απ’ το να ξοδεύει τους πόρους της στο να ανταμείβει
μακροχρόνιες εκδουλεύσεις.
Ποιος θα μπορούσε να ανατρέψει μια αόρατη δύναμη; Διότι
τέτοια είναι η δική μας.
Η εξωτερική επιφάνεια του Μασονισμού δε χρησιμεύει παρά στο
να καλύπτει τους σκοπούς μας.
Το σχέδιο της ενέργειας της αόρατης αυτής δύναμης και επιπλέον
ο τόπος της διαμονής της θα μένουν πάντοτε άγνωστα στο λαό.
Να γιατί είναι αναγκαίο να καταστρέψουμε την πίστη, να
αποσπάσουμε από το νου των Χριστιανών αυτή την ίδια την
αρχή της Θεότητας και του Αγίου Πνεύματος, για να
υποκαταστήσουμε στη θέση τους τους υλικούς υπολογισμούς και
τις υλικές ανάγκες.
Και για να μη έχουν τα πνεύματα των Χριστιανών τον καιρό να
σκέπτονται και να εξετάζουν τα σχετικά με τους εαυτούς τους,
πρέπει να τα αποσπάμε με τις βιομηχανίες και το εμπόριο.
Οι κοινωνίες αυτές θα έχουν μία απόλυτη απέχθεια προς την
ανώτερη πολιτική και προς τη Θρησκεία.
Πρωτόκολλο Πέμπτο
Ποια μορφή διοικήσεως μπορεί κανείς να δώσει σε κοινωνίες,
στις οποίες η διαφθορά εισχώρησε παντού, στις οποίες δε φτάνει
κανείς στον πλούτο παρά μόνο μέσω εκείνων των ικανών
εκπλήξεων, που είναι ψευτολωποδυσίες, στις οποίες βασιλεύει η
ακολασία των ηθών και η ηθική δε συγκρατείται παρά μόνο με
τιμωρίες και με σκληρούς νόμους και όχι με εκούσια παραδεκτές
αρχές, στις οποίες τα αισθήματα της Πατρίδας και της Θρησκείας
καταπνίγονται από κοσμοπολίτικες δοξασίες;
Ποια μορφή Κυβερνήσεως να δώσει κανείς σ’ αυτές τις κοινωνίες
εκτός από την αυταρχική μορφή, την οποία θα περιγράψω
παρακάτω;
Θα κανονίσουμε μηχανικά τις πράξεις του πολιτικού βίου των
υπηκόων μας με νέους νόμους.
Οι νόμοι αυτοί θα καταργήσουν μία προς μία όλες τις πάρα πολύ
μεγάλες ελευθερίες, οι οποίες χορηγήθηκαν από τους
Χριστιανούς, και η βασιλεία μας θα εκδηλωθεί με έναν
αυταρχισμό τόσο επιβλητικό, ώστε να είναι σε θέση σε κάθε
χρόνο και τόπο να φιμώσει τους Χριστιανούς, οι οποίοι θα
θελήσουν να μας κάνουν αντιπολίτευση και θα είναι
δυσαρεστημένοι.
Όταν ο λαός θεωρούσε τα βασιλικά πρόσωπα ως μια καθαρή
απόρροια της Θείας Θελήσεως, υποτασσόταν χωρίς ψίθυρο στην
απολυταρχία των βασιλιάδων.
Αλλά από την ημέρα που έχουμε υποβάλλει στους ανθρώπους
την ιδέα των ατομικών τους δικαιωμάτων, θεώρησαν τα βασιλικά
πρόσωπα ως απλούς θνητούς.
Το «ελέω Θεού» έπεσε από το κεφάλι των βασιλιάδων, αφού
τους αφαιρέσαμε την πίστη τους προς το Θεό.
Η εξουσία μεταφέρθηκε στο δρόμο, δηλ. σ’ έναν τόπο δημόσιο,
και έτσι εμείς την κυριεύσαμε.
Οι δυνάμεις δε μπορούν να συνάψουν ούτε την πιο ασήμαντη
συμφωνία χωρίς να παίρνουμε εμείς μέρος σ’ αυτή.
Η επιστήμη της πολιτικής οικονομίας, που επινοήθηκε από τους
σοφούς μας, μας δείχνει από πολύ καιρό το ακατανίκητο γόητρο
του χρυσού.
Το κεφάλαιο, για να έχει τα χέρια ελεύθερα, οφείλει να πετύχει το
μονοπώλιο της βιομηχανίας και του εμπορίου. Αυτό ακριβώς
πραγματοποιεί συνεχώς ένα αόρατο χέρι σε όλα τα μέρη του
κόσμου.
Το μεγαλειώδες πρόβλημα της Κυβερνήσεώς μας είναι να
εξασθενίζουμε το δημόσιο φρόνημα μέσω της κριτικής, να
κάνουμε τους λαούς να χάνουν την συνήθεια να σκέπτονται, γιατί
η σκέψη δημιουργεί την αντιπολίτευση, να μετατρέπουμε τις
δυνάμεις της σκέψης σε ρητορικές αψιμαχίες.
Θα οικειοποιηθούμε τη φυσιογνωμία όλων των κομμάτων, όλων
των τάσεων και θα τις διδάξουμε στους ρήτορές μας, που θα
μιλάνε τόσο πολύ, ώστε όλος ο κόσμος θα απαυδήσει
ακούγοντάς τους.
Για την εξασφάλιση της κοινής γνώμης στα χέρια μας, πρέπει να
την κάνουμε περίπλοκη, εκφράζοντας από διάφορα μέρη και για
πολύ χρόνο τόσες αντιφατικές γνώμες, ώστε οι Χριστιανοί θα
χαθούν στο τέλος μέσα στο λαβύρινθό τους και θα πιστέψουν
τελικά ότι αξίζει πολύ καλύτερα να μην έχει κάποιος καμία γνώμη
στην πολιτική.
Αυτά είναι ζητήματα που η κοινωνία δεν πρέπει να γνωρίζει. Δεν
επιτρέπεται να τα γνωρίζει εκτός από εκείνον, ο οποίος τη
διευθύνει. Αυτό είναι το πρώτο μυστικό.
Θα κουράζουμε τόσο πολύ τους Χριστιανούς μ’ αυτή την
ελευθερία, ώστε θα τους εξαναγκάζουμε να μας προσφέρουν μια
διεθνή εξουσία, η διάταξη της οποίας θα είναι τέτοια, ώστε να
κατορθώσει, χωρίς να τις συντρίψει, να περιλάβει τις δυνάμεις
όλων των Κρατών του Κόσμου και να σχηματίσει την Υπέρτατη
Κυβέρνηση.
Πρωτόκολλο Έκτο
Λίγο αργότερα θα ιδρύσουμε τεράστια μονοπώλια, δεξαμενές των
κολοσσιαίων πλούτων, από τα οποία και οι μεγάλες περιουσίες
των Χριστιανών θα εξαρτώνται κατά τέτοιο τρόπο, ώστε θα
καταβροχθισθούν μέσα σ’ αυτά, όπως η αξιοπιστία των Κρατών
την επόμενη μέρα μιας οικονομικής καταστροφής…
Κύριοι οικονομολόγοι που είστε εδώ παρόντες, προσέξτε τη
σπουδαιότητα αυτού του συνδυασμού!
Η αριστοκρατία των Χριστιανών σαν πολιτική δύναμη
εξαφανίσθηκε. Δε χρειάζεται να την λάβουμε υπόψη.
Αλλά επειδή είναι ιδιοκτήτρια εδαφικών περιουσιών, και μπορεί
ως εκ τούτου να μας βλάψει λόγω των ανεξάρτητων πόρων της,
είναι απόλυτα αναγκαίο να αφαιρέσουμε την κατοχή των γαιών
της.
Πρέπει η βιομηχανία να αφαιρεί από τη γη τον καρπό της
εργασίας, όπως και του κεφαλαίου, και μέσω της κερδοσκοπίας
να έρχεται το χρήμα όλου του κόσμου στα χέρια μας.
Ριχνόμενοι έτσι όλοι οι Χριστιανοί στις τάξεις των απόρων, θα
σκύψουν ενώπιόν μας μόνο και μόνο για να έχουν το δικαίωμα
της ύπαρξης.
Επιπλέον θα υποσκάπτουμε με επιτήδειο τρόπο και βαθιά τις
πηγές της παραγωγής, συνηθίζοντας τους εργάτες στην αναρχία
και τα οινοπνευματώδη ποτά και παίρνοντας κάθε μέτρο για ν’
απομακρύνουμε από τη γη τους διανοούμενους Χριστιανούς.
Πρωτόκολλο Έβδομο
Η αύξηση των εξοπλισμών και του προσωπικού της αστυνομίας
είναι αναγκαίο συμπλήρωμα του σχεδίου που εκθέσαμε.
Πρέπει να μην υπάρχουν πια στα Κράτη, εκτός από μας, παρά
μάζες απόρων, κάποιοι εκατομμυριούχοι αφοσιωμένοι σε μας,
αστυνομικοί και στρατιώτες.
Σ’ όλη την Ευρώπη, όπως και στις άλλες Ηπείρους, πρέπει να
ξεσηκώνουμε την ταραχή, τη διχόνοια και το μίσος. Το όφελος
είναι διπλό.
Ο ασφαλέστερος δρόμος της επιτυχίας στην πολιτική είναι η
μυστικότητα των ενεργειών της.
Ο λόγος του Διπλωμάτη δεν οφείλει να συμφωνεί με τις πράξεις
του.
Η κοινή γνώμη θα μας βοηθήσει σ’ αυτό, αυτή η κοινή γνώμη, την
οποία η «μεγάλη δύναμη», δηλαδή ο τύπος, έχει ήδη βάλει
μυστικά μέσα στα χέρια μας.
Πράγματι, εκτός από μερικές εξαιρέσεις, τις οποίες είναι περιττό
να λάβουμε υπόψη, ο τύπος είναι εντελώς στην εξουσία μας.
Πρωτόκολλο Όγδοο
Έχουμε χρέος να οικειοποιηθούμε όλα τα όργανα που οι
αντίπαλοί μας θα μπορούσαν να μεταχειρισθούν εναντίον μας.
Θα χρειασθεί να βρούμε στις λεπτότητες της δικαστικής γλώσσας
μία δικαιολογία για τις περιπτώσεις που θα υπάρξει ανάγκη να
ανακοινώσουμε αποφάσεις, οι οποίες πιθανό να φανούν πάρα
πολύ θρασείς και άδικες, γιατί ενδιαφέρει να εκφράζουμε τις
αποφάσεις αυτές με λέξεις που να φαίνονται ότι είναι ηθικά
γνωμικά πολύ υψηλά, έχοντας συγχρόνως νομικό χαρακτήρα.
Θα περιστοιχίσουμε την κυβέρνησή μας με έναν ολόκληρο κόσμο
οικονομολόγων.
ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ... ΣΙΩΝ-έκδοσις 3.docx
Σελίδα 8 από 27

Δεν υπάρχουν σχόλια: