Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018

40 ρομά επιτέθηκαν σε ταξιτζή στην Λάρισα και έβριζαν την Ελλάδα! Το θύμα δεν αναγνώρισε τους δράστες από τον φόβο αντιποίνων



40 ρομά επιτέθηκαν σε ταξιτζή στην Λάρισα και έβριζαν την Ελλάδα! Το θύμα δεν αναγνώρισε τους δράστες από τον φόβο αντιποίνων
Νέα κατορθώματα μελών «ευπαθούς κοινωνικής ομάδας», αυτή την φορά στην Λάρισα, καθώς τον τρόμο έζησε 65χρονος ταξιτζής από την Λάρισα όταν δέχτηκε επίθεση από ομάδα περίπου 40 (!) Ρομά, αφού είχε μόλις αφήσει έναν πελάτη του στον προορισμό του.
Όπως χαρακτηριστικά δηλώνει ο άτυχος 65χρονος, ήταν τέτοιος ο τρόμος του, που φοβήθηκε να αναγνωρίσει ορισμένους από τους δράστες τους οποίους συνέλαβε η αστυνομία και θεωρεί σίγουρο ότι εάν το έκανε θα δεχόταν αντίποινα.
Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε ενημερωτική ιστοσελίδα με τον άτυχο άνδρα, ακούγεται καθαρά στην φωνή του το σοκ και η ταλαιπωρία που υπέστη, ενώ έδωσε την πληροφορία πως θα τον δει και ο ιατροδικαστής, μιας και τα χτυπήματα που δέχτηκε ήταν βίαια και όλα στο κεφάλι.
«Έχω καταθέσει στην αστυνομία και φοβάμαι τα χειρότερα από αυτούς τους ανθρώπους και δεν θα ήθελα να αναφέρω συγκεκριμένα ούτε το όνομα μου ούτε και την πινακίδα του αυτοκινήτου μου. Από αυτούς που μάζεψαν στην αστυνομία και μου τους έδειξαν όλοι τους συμμετείχαν, αλλά εγώ φοβήθηκα να τους αναγνωρίσω για τα αντίποινα που θα δεχτώ. Όταν μου επιτέθηκαν σαράντα άτομα ανάμεσα τους και κορίτσια καμιά δεκαριά μου έκλεισαν τον δρόμο και με χτυπούσαν στο κεφάλι. Με έβγαλαν έξω και με χτύπησαν, μου έσπασαν το αυτοκίνητο, την ταμιακή, το CB μου την κεραία του ασύρματου και κλωτσούσαν τις πόρτες και το καπό βρίζοντας», είπε ο ταξιτζής.
Η περιγραφή που κάνει για το πώς ξεκίνησε η φασαρία, αλλά και το τι επακολούθησε, είναι συγκλονιστική για το τι βίωσε αυτός ο άνθρωπος καθόλη την διάρκεια της επίθεση που δέχτηκε: «Τα ξημερώματα της Τέταρτης, γύρω στις 12:10 πήρα μια κούρσα από ένα μέρος της Λάρισας, ήταν μια δεσποινίς και την πήγα στην περιοχή της Νέας Σμύρνης σε ένα δρόμο. Αφού την άφησα και πληρώθηκα και χαιρετηθήκαμε, έφυγα. Μετά από 150 μέτρα βρίσκεται το 11ο δημοτικό σχολείο Λαρίσης, σε κεντρικό δρόμο της Νέας Σμύρνης. Ακριβώς στο σχολείο πετάχτηκαν περίπου σαράντα άτομα, πιτσιρικάδες από 15 έως 20 χρονών και μου έκλεισαν τον δρόμο. Εγώ σταμάτησα, πήγαινα με 35 χιλιόμετρα, ε είπα θα φύγουν, πλάκα κάνουν…» τόνισε μεταξύ άλλων.
Ο άτυχος οδηγός, όπως αναφέρει, βρίσκεται στο τιμόνι από το 1976 και υπογραμμίζει ότι ποτέ στο παρελθόν δεν έχει ζήσει κάτι αντίστοιχο ή έστω να έχει ακούσει ενώ του έκανε εντύπωση η μανία με την οποία τον έβριζαν οι νεαροί και οι νεαρές ρομά.
«Αυτοί κάθισαν μπροστά στο καπό και το χτυπούσαν και να με βρίζουν χυδαία και μου είπαν και μια λέξη που ήταν κομβική, "κ...έλληνα γ.. την Ελλάδα σου". Τους λέω "ρε παιδιά ανοίξτε τον δρόμο να περάσω να φύγω" και δεν πρόλαβα να το πω, αμέσως περικύκλωσαν το ταξί και το χτυπούσαν άνοιξαν την πόρτα μου και με έβγαλαν έξω και με χτυπούσαν το κεφάλι και άλλοι μπήκαν μέσα στην καμπίνα και λήστευαν. Δέχτηκα πάνω από είκοσι χτυπήματα στο κεφάλι δουλεύω 42 χρόνια από το 1976 τέτοιο πράγμα δεν έχω ξανά ζήσει ή ακούσει»...
Τι αξίζει περισσότερο να κρατήσουμε από τα λεγόμενα του άτυχου ταξιτζή; Πρώτον, ότι φοβήθηκε να αναγνωρίσει τους δράστες της επίθεσης, αναλογιζόμενος τα αντίποινα που θα δεχόταν. Κάτι το οποίο σημαίνει ότι η εν λόγω συμμορία δρα ανενόχλητη και ανεξέλεγκτη, με την Αστυνομία να αδυνατεί να παρέμβει όπως η αποστολή της ως Σώμα το επιβάλλει. Δεύτερον, ότι οι συμμετέχοντες ρομά φέρονταν σαν να μην θεωρούσαν τους εαυτούς τους ως Έλληνες, χρησιμοποιώντας την γνωστή ανθελληνική φρασεολογία των εγχώριων αρνησιπάτριδων «αντίφα», όπως «Κωλοέλληνα, γ…ώ την Ελλάδα σου».
Μετά την Σπάρτη και την άτυχη ηλικιωμένη ήρθε «καπάκι» η σειρά ενός ταξιτζή στην Λάρισα να γευτεί τις «περιποιήσεις» μερίδας συμμετεχόντων σε «ευπαθή κοινωνική ομάδα». Πολύ φοβόμαστε ότι, δυστυχώς, θα υπάρξει και συνέχεια…
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΣΤΟΡΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: