Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2015

ΓΕΡΜΑΝΙΑ: «Είμαι Εβραίος και δεν βλέπω ναζί στην PEGIDA, παρά μόνο πατριώτες. Οι ναζί είναι oι αριστεροί!» (video)


Επειδή η ιδεολογική τρομοκρατία της αριστεράς έχει αποφασίσει ότι όποιος αντιστέκεται στην ανεξέλεγκτη μετανάστευση και στην ισλαμοποίηση της χώρας του είναι «ναζί»….   

Από "αντιδιαδήλωση" Τούρκων κατά της PEGIDA στην Κολωνία. Έχω την εντύπωση ότι πίσω είναι και η ελληνική σημαία...
Στην εκδήλωση της PEGIDA στην Φρανκφούρτη, που είχε απέναντί της μια ακόμη «αντιφασιστική» αντι-συγκέντρωση, μίλησε και ο εβραϊκής καταγωγής Rotem Avituv, ψυχολόγος. Πήρε το μεγάφωνο και είπε: «Είμαι από το Ισραήλ. Η Γερμανία είναι δική σας. Δεν υπάρχουν ναζί στην Pegida, υπάρχουν πατριώτες που αγωνίζονται για τη Γερμανία. Είμαι ένας Εβραίος, η οικογένειά μου έζησε 700 χρόνια στη Γερμανία και μπορώ να σας πω, εγώ δεν βλέπω κανέναν ναζί. Οι Ναζί είναι οι αριστεροί! Εδώ βλέπω μόνο πατριώτες που αγαπούν αυτή τη χώρα και θέλουν να την προστατέψουν από το Ισλάμ που θέλει να καταλάβει τη Γερμανία, τις παραδόσεις σας, την πίστη σας ... αλλά εμείς δεν θα επιτρέψουμε να συμβεί. Είμαστε Γερμανοί, είμαστε περήφανοι για την κληρονομιά μας, έχουμε μια όμορφη χώρα».. στο τέλος φωνάζει: «Antifa, f..k you!»...



ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ                                                         ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ     εδω

Δεν υπάρχουν σχόλια: