Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024

«Δεν ήθελα να είμαι ένα στατιστικό ξαφνικίτιδας»! Eμβολιασμένος που σόκαρε τον Βρετανό ηγέτη ξεσπά, vid


Έσπευσαν (κλασικά) να τον βγάλουν πως είναι «ψεκασμένος αντιεμβολιαστής».

Ο Τζον Γουάτ, ο οποίος έλαβε τρία εμβόλια και έχει διαγνωστεί με μια ποικιλία παθήσεων υγείας, είπε ότι το πρόγραμμα αποζημίωσης εμβολίων δεν έχει προχωρήσει σε σχέση με πριν από ένα χρόνο, εκφράζοντας ξανά τα παράπονά του για τη στάση «ειδικών» και κυβέρνησης.

Είναι ο άνδρας που την περασμένη εβδομάδα ήρθε δημόσια αντιμέτωπος με τον Βρετανό πρωθυπουργό, Ρίσι Σούνακ!

Τι είχε δηλώσει ενώπιον του έκπληκτου Βρετανού ηγέτη:

«Γεια σας, Rishi Sunak. Έχω τόσα πολλά να πω σε τόσο λίγο χρόνο. Το όνομά μου είναι John Watt και είμαι ένα από τα θύματα του εμβολίου για τον COVID σε αυτή την χώρα.

Θέλω να με κοιτάς στα μάτια , Ρίσι Σουνάκ, και θέλω να δεις τον πόνο, το τραύμα και την λύπη που έχω στα μάτια μου. Έχουμε μείνει χωρίς καμία απολύτως βοήθεια .

Δεν είμαι μόνος μου, υπάρχει ένας άλλος άντρας εκεί, του οποίου η ζωή έχει καταστραφεί από αυτό το εμβόλιο για τον COVID-19. Ξέρω ανθρώπους που έχουν χάσει πόδια — ακρωτηριασμούς. Ξέρω ανθρώπους με καρδιακές παθήσεις όπως εγώ, Rishi Sunak».

Μιλώντας στο GB News, ο John Watt είπε:

«Ήμουν κλινήρης για 14 μήνες και σε αναπηρικό καροτσάκι. Είχα πολλές παθήσεις – Σύνδρομο ορθοστατικής ταχυκαρδίας (POTS), στομαχικά προβλήματα, έχω νευρολογικά προβλήματα τώρα.

Οι άνθρωποι μπορεί να με είδαν να κινούμαι πέρα ​​δώθε στο βίντεο (όταν μιλούσα στον Rishi Sunak) και δυστυχώς αυτό είναι το πρόβλημά μου τώρα».

Ο ίδιος ενοχλήθηκε με την «ταμπέλα» του «αντιεμβολιαστή» που του κόλλησαν αμέσως από δημοσιογράφοι, λέγοντας τα εξής συγκινησιακά φορτισμένο κλίμα:

«Τι σημαίνει “αντιεμβολιαστής”; Θα μπορούσε κάποιος να πει αναλυτικά τι είναι αυτό επειδή έκανα τρία από αυτά τα εμβόλια; Έχει ιδέα αυτός ο άντρας πόσο ηλίθιος ακούγεται αυτό που λέει;

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σας, το αφήγημα ότι (σ.σ. τα εμβόλια) είναι «ασφαλή και αποτελεσματικά», κατά τη γνώμη μου, δεν ισχύει πλέον. Ρωτάω τον οποιονδήποτε. Μας έδειξε κανείς τα στοιχεία ότι το εμβόλιο έσωσε έστω και μία ζωή; Από την κυκλοφορία του και μετά υπήρξε μία μαζική αύξηση των θανάτων και ένας από τους λόγους που μίλησα δημόσια είναι επειδή δεν ήθελα να είμαι ένα ακόμα στατιστικό στοιχείο του “πέθανε ξαφνικά”»:                                             ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ              https://www.el.gr/nea-taxh/atzenta-2030/den-ithela-na-eimai-ena-statistiko-xaf/

Δεν υπάρχουν σχόλια: