Παρασκευή 12 Ιουνίου 2020

Σε εταιρίες «φαντάσματα» και σε «τσέπες ημετέρων» τα 20 εκατομμύρια «για την προστασία μας» από τον κορωνοϊό


Μείζον σκάνδαλο με τα λεφτά που δόθηκαν στα ΜΜΕ
Μείζον σκάνδαλο προέκυψε σχετικά με τα 20 εκατομμύρια ευρώ που δόθηκαν στα ΜΜΕ για να μας «προστατέψουν» απέναντι στον κορωνοϊό, καθώς κρατικά χρήματα δόθηκαν σε ιστοσελίδες που βρίσκονταν εδώ και χρόνια εκτός λειτουργίας ή δημιουργήθηκαν μόνο για να λάβουν χρήματα από την καμπάνια! 
Φυσικά αν σε αυτά προσθέσουμε και τις εκατοντάδες ιστοσελίδες μηδαμινής επισκεψιμότητας, στις οποίες μοιράστηκε κρατικό χρήμα αντιλαμβανόμαστε ότι μιλάμε για ένα σημαντικό σκάνδαλο γύρω από τις περίφημες καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «Μένουμε Ασφαλείς».
Αυτές είναι οι 3 πιο τρανταχτές περιπτώσεις site «φαντασμάτων» που πήραν ζεστό κρατικό χρήμα.
1. Το site diavouleusi.gr είναι ουσιαστικά ανύπαρκτο: Όπως προκύπτει μέσω των στοιχείων της γνωστής ιστοσελίδας waybackmachine, η οποία αποθηκεύει σελίδες του Διαδικτύου, το τελευταίο online ίχνος του εν λόγω site εντοπίζεται στις 4 Δεκεμβρίου του 2019. Μήνες πριν εμφανιστεί το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στη χώρα μας. Το site, όταν λειτουργούσε, φαίνεται να είχε κεντρικό πρόσωπο τον δημοσιογράφο Βαγγέλη Μάστορα, ο οποίος παρουσίαζε για κάποιο διάστημα την εκπομπή “Ελεύθερα” στο κανάλι ART TV.
Ακόμα και εάν δεχτούμε το σενάριο ότι πρόκειται για μια 'κακιά' ημέρα για το diavouleusi.gr, που 'έπεσε' λόγω κάποιου τεχνικού προβλήματος, κάνοντας μια έρευνα στα στατιστικά του την περίοδο που φαινόταν να λειτουργεί κανονικά, προκύπτει ότι είχε σχεδόν ανύπαρκτη επισκεψιμότητα
Στην similiarweb, τη δημοφιλέστερη και πιο έγκυρη πλατφόρμα για την καταγραφή της επισκεψιμότητας ιστοσελίδων του Διαδικτύου, δεν υπάρχει κανένα στοιχείο αναγνωσιμότητας για το diavouleusi.gr.
2. Το blog protieidisinews.blogspot.com του Μένιου Φουρθιώτη. Το blog εμφανίζεται να έχει φτιαχτεί μόνο και μόνο για τον λόγο αυτόν. Και αυτό διότι έχει όλες κι όλες δύο αναρτήσεις. Η πρώτη στις 11 Μαΐου του 2020, που είναι το banner της διαφήμισης του «Μένουμε Ασφαλείς», και μετά από δεκαπέντε ημέρες μια είδηση για τη “λήψη μέτρων διασφάλισης της δημόσιας υγείας”.
Ακόμα πιο απροκάλυπτο είναι το ότι στη λίστα με τα χιλιάδες ΜΜΕ που πήραν διαφήμιση από τις καμπάνιες της κυβέρνησης για τον κορωνοϊό είναι δηλωμένο το domain protieidisi.com. Αν κανείς επισκεφτεί το εν λόγω domain, οδηγείται αυτόματα στο protieidisinews.blogspot.com. Δηλαδή το domain που είναι δηλωμένο στην επίσημη λίστα που έδωσε στο πλαίσιο της υποτιθέμενης “διαφάνειας” της κυβέρνησης δεν υπάρχει!
Τραγική ειρωνεία: Η κυβέρνηση επέλεξε να διαθέσει τα χρήματα των Ελλήνων φορολογούμενων πολιτών σε ένα παντελώς άγνωστο blogspot που λέγεται protieidisi, αλλά η πρώτη και η τελευταία του είδηση είναι η καμπάνια. Η ιστορία θυμίζει τα sites που πήραν διαφήμιση από το αμαρτωλό ΚΕΕΛΠΝΟ, όπως το περιβόητο.. «Κλωστή και βελόνα».
3. Το site menta.gr: Η συγκεκριμένη ιστοσελίδα, όπως εύκολα μπορεί να διαπιστώσει κάποιος κάνοντας μια απλή αναζήτηση στην Google, είναι προς πώληση, και μάλιστα αντί του ποσού των 4.900 ευρώ.
Μάλιστα η κυβέρνηση σε μία πρωτοφανή κίνηση αδιαφάνειας έδωσε στη δημοσιότητα μόνο τα ονόματα των ιστοσελίδων και όχι το πόσο που πήρε η κάθε μία. 
Γιατί άραγε; 
Απαντώντας στην ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ ο Στ. Πέτσας αρνήθηκε να δώσει πλήρη κατάλογο με τα μέσα επικοινωνίας που έλαβαν χρήματα και το ύψος του ποσού καθενός, επιμένοντας ότι τα χρήματα διανεμήθηκαν κατόπιν αξιολόγησής τους και με κριτήριο την.... αμεροληψία και την αντικειμενικότητα.
Επιπλέον ερωτήματα υπάρχουν και για το «media shop» που μοίρασε τα χρήματα το οποίο πήρε προμήθεια 600.000 ευρώ! 
Δηλαδή, την ώρα που η ελληνική οικονομία καταστρέφεται και εκατομμύρια Έλληνες βρίσκονται σε απόγνωση, η ελληνική κυβέρνηση μοίραζε χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων δεξιά & αριστερά σε ανύπαρκτα site «φαντάσματα» ή πολύ χαμηλής επισκεψιμότητας.

Αυτή είναι η λίστα με τα ΜΜΕ που πήραν κρατικό χρήμα                 
TO EIDAME https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/provocateur/886488_se-etairies-fantasmata-kai-stis-tsepes-imeteron-ta-20

Δεν υπάρχουν σχόλια: