Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2022

Ελλάδα η χώρα με την... καταπληκτική ποιότητα ζωής και... τους πλούσιους οδηγούς

 

Θεόφραστος Ανδρεόπουλος

Όταν ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών της χώρας (δηλαδή ο κατ΄εξοχήν αρμόδιος υπουργός της κυβέρνησης μαζί με τον ΥΠΟΙΚ σε ότι αφορά την τσέπη μας) Θεόδωρος Σκυλακάκης, είπε πως η κυβέρνηση δεν μειώνει τον φόρο στα καύσιμα γιατί «οι φτωχοί δεν έχουν αυτοκίνητο» και ο νυν πρωθυπουργός της κυβέρνησης, Κυριάκος Μητσοτάκης λέει πως «η Ελλάδα είναι μία χώρα με καταπληκτική ποιότητα ζωής» γίνεται κατανοητό πως ο μέσος Έλληνας πολίτης δεν μπορεί να έχει καμία προσδοκία για κάτι καλύτερο στη ζωή του, καθώς οι άνθρωποι που κρατούν τις τύχες του στα χέρια του, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΖΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ.

Γι' αυτούς το ότι επιβιώνει ως άνεργος, ως χαμηλοσυνταξιούχος, ως μισθωτός των 600 ευρώ ή ως ελεύθερος επαγγελματίας που τον «θερίζει» η Εφορία η οποία πιστεύει ότι είναι προύχοντας που έχει δικές του τουλάχιστον 10 off-shore στις Μπαχάμες, είναι μία παραφωνία της Φύσης.

Γιατί; Διότι απλούστατα, οι ίδιοι δεν έχουν ζήσει ποτέ με 600 ευρώ το μήνα, δεν έχουν νιώσει ποτέ να σφίγγει η καρδιά τους γιατί δεν έχουν να πληρώσουν «φως, νερό, τηλέφωνο» που λέγαν και οι παλιοί, δεν έχουν καθηλωθεί ποτέ από τα χιόνια, τις πλημμύρες ή από την κίνηση-βασανιστήριο της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και του Πειραιά και φυσικά είναι σίγουροι πως με τόσο λίγα χρήματα που βγάζουν, είναι αδύνατον να έχουν αυτοκίνητο, να πληρώνουν καύσιμα σε τιμή... σαμπάνιας στο Φρατζέλικο και να το συντηρούν κιόλας.

Οπότε ο μεν υπουργός θεωρεί ότι αυτοκίνητα έχουν οι... πλούσιοι της χώρας, ο δε πρωθυπουργός θεωρεί πως δεν υπάρχουν καν φτωχοί και ζουν όλοι μία υπέροχη ζωή...

Συγκεκριμένα ο Θεόδωρος Σκυλακάκης είπε, «το κυριότερο όμως είναι ότι ο φόρος στα καύσιμα είναι ένας αντιστρόφως προοδευτικός φόρος. Δηλαδή τα καύσιμα, τα πιο φτωχά νοικοκυριά τα χρησιμοποιούν πολύ λιγότερο γιατί δεν έχουν αυτοκίνητο, ο βαρύς φόρος στα καύσιμα είναι στη βενζίνη και είναι τεράστιος αλλά τα φτωχά νοικοκυριά δεν έχουν αυτοκίνητο».

Και συνέχισε «το μεγαλύτερο κομμάτι των συνταξιούχων, πάρα πολλοί άνεργοι δεν έχουν επίσης».

«Αυτοί δε, που έχουν δύο – τρία αυτοκίνητα, που δεν τους λες φτωχούς της κοινωνίας, θα ωφεληθούν περισσότερο» είπε ο Θεόδωρος Σκυλακάκης.

«Οπότε θα κάνουμε μία μείωση φόρου που θα ωφελεί κατά κύριο λόγο τους πιο πλούσιους και θα αφήνει απροστάτευτους τους φτωχότερους φαίνεται παράλογο».

Την επόμενη ημέρα έσπευσε να το «διορθώσει» με ακόμα πιο «σούπερ» δηλώσεις καθώς οι ντόπιοι «ιθαγενείς» άρχισαν να διαμαρτύρονται...

Όπως δήλωσε σήμερα, «στην Ελλάδα το 30% δεν έχουν αυτοκίνητο και από αυτό το 30% το 70% ζουν με κάτω από τον κατώτατο μισθό».

Και συνέχισε:

«Αυτοί είναι πάνω από 2,5 εκατ. άνθρωποι. Αυτοί είναι το φτωχότερο κομμάτι του πληθυσμού που δεν έχει αυτοκίνητο. Που αυτοί από μία τεράστια δημοσιονομική δαπάνη που υποτίθεται θα ήταν για να ανακουφίσει τους φτωχότερους δεν θα έπαιρναν τίποτα! Αυτό είπα.

Είναι προτιμότερο αν θέλετε να πηγαίνουμε στο ηλεκτρικό (ρεύμα) και να κάνουμε παρέμβαση αν έχουμε χρήματα που αφορά τους πάντες.

Αλλά μην μου λέτε ότι αυτά τα 2,5εκατ. θα ωφεληθούν αν μειώσουμε τους φόρους στα καύσιμα, δεν έχουμε Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης στα ρεβίθια και τα φασόλια», όπως είπε χαρακτηριστικά, εξοργίζοντας τους δημοσιογράφους, για να προσθέσει μάλιστα ότι η αύξηση στο κόστος μεταφοράς «μπορεί να επηρεάζει κατά 0,1% τα ρεβίθια και τα φασόλια».

Προφανώς ο ίδιος ο αναπληρωτής ΥΠΟΙΚ δεν κατανοεί τα τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για τον πληθωρισμό (και μάλιστα του Δεκεμβρίου, την ώρα που η Eurostat προβλέπει νέο άλμα τον Ιανουάριο).

Οι ανατιμήσεις στα είδη διατροφής και τα μη αλκοολούχα ποτά είχαν ήδη φτάσει το 4,3% στο τέλος του προηγούμενου έτους. Και ακόμη χειρότερα, το συνολικό κόστος στέγασης, που περιλαμβάνει την θέρμανση που χρειάζονται ακόμη και τα πιο φτωχά νοικοκυριά, είχε κάνει άλμα 18%...

Προφανώς ο υπουργός, ο οποίος στη θέση που είναι θα έπρεπε να τα ξέρει αυτά, παραλείπει να πει ότι από τους φόρους στα καύσιμα και τις μεταφορές επηρεάζονται και τα φτωχότερα στρώματα αφού οι ανατιμήσεις στα σούπερ μάρκετ και τις λαϊκές εν πολλοίς οφείλονται στο κόστος μεταφοράς των προϊόντων!

«Τα νοικοκυριά με τρία αυτοκίνητα και πάνω, είναι 500.000 αυτοκίνητα, αν μειώσουμε τα καύσιμα, θα δώσουμε 40-50 εκατομμύρια σε αυτούς και τίποτα στα 2 εκατομμύρια. Είναι αυτό κοινωνική πολιτική;» είπε και όλοι στην χώρα «αυτοκτόνησαν» με μία τεράστια έκρηξη... λογικής («πιφ» ίσως και «πουφ», ακούστηκε με κρότο).

Εν τω μεταξύ κανείς δεν εξήγησε στον υπουργό, ότι και οι φτωχοί έχουν αμάξι, όχι τόσο γιατί τους ενδιέφερε να έχουν, αλλά επειδή χωρίς αυτό δεν μπορούν να πάνε στην εργασία τους ή για να ψωνίσουν για την οικογένειά τους.

Επίσης κανείς δεν τους εξήγησε ότι τα αμάξια τους δεν είναι «Μαζεράτι» και «Λαμποργκίνι» ούτε συλλεκτικές «Πόντιακ Φάιρμπερντ» και «Ντοτζ Τσάρτζερ» ανθρώπων που δεν έχουν πως να περάσουν την ώρα τους και καίνε 22 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα.

Αν πει το κλασικό «υπάρχουν τα ΜΜΜ», ας τα χρησιμοποιήσει ο ίδιος για να δει την «γλύκα» όπως επίσης με πόση «ακρίβεια» μεταφέρουν τους εργαζόμενους στις εργασίες τους.

Σημειωτέον ότι και τα κόμιστρα για τα ΜΜΜ, φθηνά δεν τα λες. Το 1,20 ευρώ η διαδρομή, δεν είναι τιμή για... φτωχούς.

Εν κατακλείδι, υπάρχουν εκατομμύρια οδηγών έξω, που με 600 ευρώ είναι αναγκασμένοι να οδηγούν. Και πλέον οι περισσότεροι περιμένουν να φτάσει το ντεπόζιτο στις «αναθυμιάσεις» για να πάνε στο βενζινάδικο να βάλουν ένα εικοσάρικο βενζίνη (αν και με ένα εικοσάρικο ο πρατηριούχος πλέον προσφέρει την μάνικα μόνο για να την «μυρίσουν» οι οδηγοί).

Και σα να μην έφταναν οι δηλώσεις αυτές, ο υπουργός έκοβε και ο πρωθυπουργός έραβε.

Γιατί και αυτός συμμετείχε σε αυτή την «εκστρατεία» αναδιαπαιδαγώγησης της ελληνικής κοινωνίας.

Συγκεκριμένα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφτηκε τα κεντρικά γραφεία της ελληνικής εταιρείας Viva Wallet στην οποία πρόσφατα επένδυσε η Jp Morgan. Σε διάλογο που είχε με τον CEO & Co Founder της Viva Wallet Χάρη Καρώνη, δήλωσε ότι «... όλος ο κόσμος των startups είναι και ένας κόσμος βαθιά αξιοκρατικός. Προχωράς ανάλογα με τη δουλειά σου, με την επιτυχία σου, με τη συνεισφορά σου στην εταιρεία. Και βέβαια αυτό κάνει και πάρα πολλούς νέους και λιγότερο νέους που έφυγαν από την Ελλάδα τα χρόνια της κρίσης να σκέφτονται να γυρίσουν πίσω.

Η Ελλάδα είναι μία χώρα με καταπληκτική ποιότητα ζωής. Αν μπορεί να προσφέρει καλή εργασία και καλές απολαβές, για κάποιον ο οποίος είναι Έλληνας η επιστροφή είναι περίπου μονόδρομος και αυτό είναι κάτι που αρχίζουμε και το βλέπουμε να γίνεται»

Ήδη πληροφορούμαστε πως εκατομμύρια Ελλήνων και Ομογενών χτυπιούνται στις ουρές των ταξιδιωτικών πρακτορείων για το ποιος θα πρωτοεπιστρέψει (ή θα πρωτοέρθει για τους Ομογενείς) στην χώρα...

Τώρα το γιατί οι διαμένοντες ήδη στην χώρα θέλουν να φύγουν με κάθε τρόπο και μέσον μήπως καταφέρουν να ζήσουν κάπου αλλού με... κανονικούς ανθρώπους, μάλλον είναι αχάριστοι και δεν ευχαριστιούνται με το υψηλό επίπεδο ζωής που τους προσφέρει η ελληνική κυβέρνηση.                             https://www.pronews.gr/opinion-makers/1055198_ellada-i-hora-me-tin-katapliktiki-poiotita-zois-kai-toys-ploysioys-odigoys

Δεν υπάρχουν σχόλια: