5) the #KIRPI view points are very bad as the driver and crew have minamim sights, which the manufacturer has tried to counter by installing cameras on the back front and sides, which can be easily disabled by simple dirt or mud of explosives.
Making you blind in tight streets.
6) when observed in combats situations it was clear that the #BMC choked and sometimes stalling this maybe to inexperienced drivers but after testing this happens when changing gear when taking a hard corner between 2nd and 3ed gear.
The issue of oil leaking was nearly constant.
7) Mounted gun, remote control of the mounted 12.5mm gun was very s low in reaction time at 1.5 to 3second from short to long shifts respectively.
The gun also could not shot close targets as if a Emany standing 2m to 3m could not be targeted unless you stepped out of it.
#BMC
8)helicopters jamming capabilities, were not working at all as it was easy to target them by Mi34 gunships
9)IR disrupted only worked at certain angles making a moving target easy to see
10) Central Tire inflation system almost never works when tire is targeted making it useless
-
Νέα συζήτηση
Οι δυνάμεις που πρόσκεινται στον στρατηγό Χάφταρ υποβαθμίζουν την αξία που έχουν στο πεδίο της μάχης τα τουρκικά τεθωρακισμένα κατηγορίας MRAP τύπου Kirpi τα οποία μάλλον είναι θωρακισμένα μόνο στο όνομα.
Μάλιστα κυκλοφορούν και οδηγό... καταστροφής τους στο διαδίκτυο αναφέροντας που μπορεί να βληθεί με ένα RPG ώστε να σκοτωθεί όλη η μεταφερόμενη ομάδα και από που δεν αντέχει τα πυρά των ΑΚ-47.
Έτσι τα τουρκικά θωρακισμένα οχήματα Kirpi και Vuran καίγονται σαν "λαμπάδες" από την δράση των δυνάμεων του Χαφτάρ, προκαλώντας ταυτόχρονα γέλιο στους Λίβυους.
Πιο συγκεκριμένα αναφέρεται πως είναι πολύ αργά και με πολύ χαμηλή ευελιξία με αποτέλεσμα πολλές φορές να είναι άχρηστα σε αστικά πεδία μαχών.Επιπλέον ορατότητα στο εσωτερικό τους είναι πολύ κακή ενώ προβλήματα αντιμετωπίζει και το κιβώτιο ταχυτήτων.
Όσον αφορά τα αυτόματα πολυβόλα στην οροφή, αυτά εκτός από συνεχή κολλήματα, έχουν πολύ αργό χρόνο απόκρισης (1,5 με 3 δευτερόλεπτα) ενώ δεν μπορεί να ρίξει σε στόχους πιο κοντά από 3 μέτρα.
Η θωράκιση επίσης είχε προβλήματα κι ένα βλήμα RGP θα τα αχρηστεύσει ή θα εξοντώσει το πλήρωμά τους. Επιπλέον βολές από ένα AK-47 μπορούν να τους τρυπήσουν τα λάστιχα.
Βέβαια αυτό δεν σημαίνει πως επειδή τα τωρινά οχήματα της τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας αντιμετωπίζουν τα συγκεκριμένα προβλήματα, θα συμβαίνει το ίδιο και με μελλοντικά οχήματα. Άλλωστε δοκιμάζονται σε συνθήκες πολέμου πράγμα που σημαίνει πως οι Τούρκοι θα χρησιμοποιήσουν αυτή την εμπειρία για βελτιώσεις. ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου