ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ....
υπό Νικολάο Μπαραμπούτη, Ιατρού Παθολόγου
Σεβαστή Κυρία καί σεβαστέ Κύριε, ἀξιότιμη Ἑλληνίδα καί ἀξιότιμε Ἕλληνα, ἡ πατρίδα μας ἡ Ἑλλάδα μας εἶναι ἡ χώρα τοῦ μύθου και τοῦ παραμυθιοῦ τῶν ἡρώων και τῶν φιλοσόφων τῶν Βασιλέων καί τῶν Αὐτοκρατόρων. Ἐμεῖς δέ, ἔχομεν συμφώνως πρός τάς ἐπιστημονικάς ἀνακοινώσεις κατά 99,5% τό ἴδιον D.N.A μέ τούς ἀρχαίους Ἕλληνες, δηλ.ἔχομεν τήν ἀπόλυτον καθαρότητα γένους. Ἔμεῖς εἴμεθα οἱ ἀπόγονοι των, οἱ διάδοχοι των, οἱ κληρονόμοι των.
Ἔδωσαν δέ τήν ζωή των εἰς τά πεδία τῶν μαχῶν διά νά μάς τήν κληροδοτήσουν Ἐλευθέραν, καί ἐμεῖςνά ἀναπνέωμεν τόν ἀέρα τῆς ἐλευθερίας, μέ τάς δικάς των θυσίας. Ὁφείλομεν, καί εἰς τόν παρόντα χρόνον, ἀλλά καί εἰς τό ἀπώτατον μέλον νά εἴμεθα εὐγνώμονες πρός τούς ἥρωας μας καί προγόνους μας.
Ὁ Μεγάλος ἥρωας μας Κωλοκοτρώνης μέ τό δισάκκι του στον ὦμο γιά τόν δρόμο, πού μέσα θα εἶχε κάποιο ξεροκόματο, καμιά ἐλιά καί κανά παγούρι μέ νερό, διά νά ἀπελευθερώση τήν Ἑλλάδα καί τού Ἕλληνες ἀπό τόν βάρβαρον Τούρκο, ἐπεῖγεν νά ὁρκισθῆ εἰς τό Μοναστήριον τῆς Εὐαγγελλιστρίας τῆς Σκιάθου. Ἐνῶ, ἐάν ἐπιθυμοῦσεν θά ζοῦσεν μέσα στήν χλιδή καί τόν πλοῦτο, προσφέροντας τίς ὑπηρεσίες του στόν πασᾶ, μά δέν τό ἔπραξεν. Μαζί του τότε στήν ὁρκωμοσία ἦσαν καί ἄλλοι μεγάλοι καπετανέοι, ὁ Μιαούλης, ὁ Παπαβλαχάβας, ὁ διδάσκαλος τοῦ Γένους Δημητριάδης, οἱ Λαζαίοι, ὁ Σταθάς, ὁ Νικοτσάρας, ὁ Τσάμης καί ἄλλοι. Τότε εἰς τό Μοναστήριον τῆς Εὐαγγελίστριας τῆς Σκιάθου ὅλα αὐτά τά πεινασμένα γιά ἐλευθερία παληκάρια ὁρκίστηκαν γιά τοῦ Χριστοῦ τήν Πίστη τήν Ἀγίαν καί τῆς Πατρίδος τήν Ἐλευθερίαν κάτω ἀπό τό πετραχήλι καί τάς εὐλογίας τοῦ Μοναχοῦ Νήφωνα.
Ὁρκίστηκαν νά ἐλευθερώσουν την Πατρίδα μας ἀπό τήν σκλαβιά τῶν βάρβαρων αἰμοχαρῶν βάρβαρων καί ἀπολίτιστων Τούρκων. Τότε δέ, ἐθεσπίσθει καί ἡ πρώτη σημαία τῆς ἐπαναστάσεως, ἡ ὁποία ἀποτελεῖτο ἀπό λευκόν Σταυρόν σέ γαλαζιο φόντο.
Καί ἕνα ἐρώτημα πρός τούς σεβαστούς Ἕλληνας Χριστιανούς ἀλλά καί πρός τούς καλούς Ἕλληνας φερομένους ὥς ἄθεους (ἄθεοι ἀπό μίαν φιλοσοφικήν θεώρησιν τῶν πραγμάτων περί τῆς δημιουργίας τοῦ κόσμου) οἱ ὁποίοι διέπεσθε ὅμως ἀπό σεβασμόν εἰς τάς θυσίας τῶν ἀγωνιστῶν τοῦ 21, καί οἱ ὁποίοι δέν θεωρεῖτε κακόν νά εἰσέλθετε εἰς μίαν ἐκκλησίαν νά ἀνάψετε ἕνα κερί, διατί ψηφίζεται ἕνα κόμμα αὐτοπροσδιοριζόμενον ὥς κόμμα "τῆς ἀριστερᾶς καί τῆς προόδου" τό ὁποῖον ὄχι μόνον δέν σέβεται τήν ἱστορίαν μας καί τούς ἀγωνιστάς τοῦ 21 ἀλλά μέ βάρβαρον καί χυδαῖον τρόπον κακοποιεῖ τόν Χριστόν καί τούς μαθητάς του εἰς δῆθεν "θεατρικάς παραστάσεις", ἕνας δέ ὑποψήφιος Εὐρωβουλευτής καί καθηγητής τῆς Παντείου βάζει θέμα εἰς τούς φοιτητάς, "ὁ Χριστός πού ἔκανε σέξ μέ τήν τραγουδίστρια".
Ὁ κος Κουράκης βουλευτήςτοῦ ΣΥΡΙΖΑ καί ἀντιπρόεδρος τῆς βουλῆς τῶν Ἑλλήνων, εἰς τόν ὁποῖον ὁ Κος Τσίπρας τοῦ ἔχει ἀναθέσει τόν τομέα εὐθύνης, "παιδείας καί πολιτισμοῦ", ἔχει καί μίαν ἄλλην ἰδιότητα, εἶναι "ποιητής" σέ ἕνα ἀπό τά ποιήματα του γράφει:"Ενώναμε τα αιδοία μας καταργώντας την εσοχή της και την εξοχή μου κατακτώντας την παλινόρθωση του ανδρόγυνου όπου ο άνδρας αποκτά αιδοίο χωρίς εξοχή και η γυναίκα εσοχή με πλήρωση". Σκέπτεσθε τήν οἰκογένειαν νά κάθεται εἰς τό μεσημβρινόν γεῦμα ἤ εἰς τόν βραδυνόν δεῖπνον, καί νά κάμουν ἀνατομίαν, τά παιδιά μέ τούς γονεῖς, ἐπί τῶν γραφομένων τοῦ Κου Κουράκη.< (Αυτή) - Τι είναι ο κόλπος μου; (Αυτός) - Είναι μια σύριγγα χωρίς το έμβολο που καλεί το φαλλό να τρυπηθούν μαζί από την πρέζα του έρωτα (Αυτή) - Σύριγγα, ή σήραγγα; (Αυτός)- Σήραγγα που ανακαλεί κεκοιμημένους κωδωνοκρούστες>.... Αὐτοί ὄχι μόνον δέν εἶναι προοδευτικοί, ἀλλά εἶναι τό βαθύ σκοτάδι.
Ἕνα ἄλλο περιστατικό καί στιγμιότυπο τῆς ἐπαναστάσεως; Ἦταν παραμονή τοῦ Ἄϊ Βασίλη, καί ἐπῆγαν τά παιδιά νά ψάλλουν τά κάλαντα εἰς τό σπίτι τοῦ Νικηταρᾶ. Ἔτυχεν νά εἶναι ἐκεῖ καί ὁ θεῖος του ὁ Κολοκοτρώνης. Ὁ Νικηταράς γυρνώντας πρός τόν Κολοκοτρώνη τοῦ λέγει, μήπως ἔχεις χρήματα γιά νά φιλέψω τά παιδιά. Καί ὁ Κολοκοτρώνης γιά νά τόν πειράξη τοῦ λέγει, μά δέν ντρέπεσαι λιγάκι, κατζάμ καπετάνιος μέ τόσες δόξες νά ζητιανέβης, τί σόϊ στρατηγός εἶσαι. Καί ὁ Νικηταρᾶς τοῦ ἀπαντᾶ, τό εἶχε ἡ μοίρα μου καπετάνιος να γίνω, μά δέν θέλω να κάμω πραμάτεια τό καπετανλίκη μου καί νά πλουταίνω. Πραματευτής δέν εἶμαι μπάρμα.
Ἀγαπητέ συνέλληνα, διατί ἐσύ σήμερα γίνεσαι πραματευτής καί μάλιστα φτηνός πραματευτής καί τῆς κακιᾶς ὥρας. Διατί προκειμένου νά κερδίσης μισή χούφτα εὐρώ χρησιμοποιεῖς στήν ἐργασίαν σου ἀλλοδαπούς. Τόσον πολύ τυφλώθηκες ἀπό τόν ἦχο τοῦ χρήματος, ὥστε νά συμπερηφέρεσαι ὡς ἄτομον περιορισμένης εὐθύνης καί ἐλαστικῆς συνειδήσεως. Διατί ἀδιαφορεῖς διά τήν δολοφονίαν τοῦ παιδιοῦ σου ἀπό τούς ἀλλοδαπούς, τόν βιασμόν τῆς ἀδελφῆς σου, τήν ληστείαν τοῦ σπιτιοῦ σου, γιατί μαράζωσες ψυχικά, γιατί προσβάλλεις τούς προγόνους σου, διατί προδίδεις τούς ἀγῶνες των, δέν ντρέπεσαι να ἀγοράζης το κουλούρι τοῦ παιδιοῦ σου ἀπό τό ἐνοίκιο τοῦ ἀλλοδαποῦ. Γνωρίζεις ὅτι εἶσε ὁ ἡθικός αὐτουργός ὅλων αὐτῶν τῶν ἐγκληματικῶν ἐνεργειῶν πού ἔχουν διαπράξει οἱ ἀλοδαποί!
Σεβαστέ Ἕλληνα ἔχεις ἀκούσει τήν λέξιν ψωροκώσταινα, ὑπονοόντας τήν πρό ὀλίγων ἐτῶν πτωχήν Ἑλλάδα. Μόνον πού ἡ ψωροκώσταινα, δέν ἦταν καθόλου ψωροκώσταινα, ἀλλά ἀντιθέτως μιά πολύ ὡραία Κυρία καί ἀρχόντισα ἀπό τήν Κυδωνιά, δηλ, ἀπό τό Ἀϊβαλή. Ἦταν ἡ Πανωραία Χατζηκώστα, τῆς ὁποίας ἐκεῖ εἰς τό Ἀϊβαλή τό 1821 οἱ Τούρκοι σκότωσαν τόν ἄνδρα της καί τά παιδιά της, μαζί μέ τούς κατοίκους τοῦ Ἀϊβαλή. Ἔτυχεν νά ζήση, ὅπου πρῶτα ἐπῆγεν εἰς τά Ψαρᾶ, καί ἀπό ἐκεῖ εἰς τό Ναύπλιον. Ἐκεῖ διά νά ζήση ἔκανεν διάφορες ἐργασίες, τήν ἀχθοφόρον, τήν πλύστραν κ.τ.λ. τῆς ἔδωσαν τό παρατσούκλι ψωροκώσταινα. Τό 1826 διά τό πολύπαθον Μεσσολόγι ἐγένετο ἔρανος. Ἐπειδή τότε ὅλοι οἱ Ἕλληνες πεινοῦσαν, δέν ἦσαν πρόθυμοι εἰς τόν ἔρανον. Τότε διερχομένη ἀπό ἐκεῖ ἡ ψωροκώσταινα προθύμως εἶπεν: «Δέν ἔχω τίποτα ἄλλο ἀπό αὐτό τό ἀσημένιο δαχτυλίδι κι αὐτό τό γρόσι. Αύτά τά τιποτένια προσφέρω στό μαρτυρικό Μεσολόγγι». Τότε συγκινημένοι ἀπό τήν πράξιν τῆς ψωροκώσταινας, ἔβαλλαν καί οἱ ἄλλοι τό χέρι εἰς τήν τσέπην.
Νά ἀναφερθῶμεν βεβαίως εἰς τήν ἄρνησιν ἀλλά καί πολεμικήν ἀρετήν καί φιλοπατρίαν τοῦ Σουλιώτη Τζίμα Ζέρβα εἰς τήν πλουσιοπάροχην προσφοράν τοῦ Ἀλῆ Πασᾶ διά νά ἐγκαταλείψη τό Σούλι, τοῦ γράφει: ''Βεζύρη Ἀλή Πασά, σ΄εὐχαριστῶ πολύ γιά τήν ἀγάπην πού ἔχεις γιά τά μένα, μον΄ τά πουγκιά πού μοῦ γράφεις μέ τόν Μέτζο νά μοῦ στείλης, νά μήν μοῦ τά στείλης, γιατί δέν ξέρω νά τά μετρήσω καί δέν ξέρω τί νά τά κάνω, μόν καί ἀν ἤξερα πάλιν δέν εἶμαι εὐχαριστημένος νά σοῦ δίνω οὖτε ἕνα λιθάρι ἀπό τούς βράχους τῆς πατρίδος μου καί ὄχι νά φύγω ἀπό τό Σούλι διά τά πουγκιά σου. Τιμές καί δόξαις πού μοῦ τάζεις νά μοῦ δίνης δέν μοῦ χρειάζονται, γιατί εἰς ἐμένα πλοῦτος, δόξαις καί τιμές εἶναι τ΄ἄρματα μου, ὁπου μ΄ἐκείνα φυλάω τήν πατρίδα μου τήν ἐλευθερίαν μου καί τά παιδιά μου, τιμῶ τ΄ ὄνομα τοῦ Σουλιώτου καί ἀποθανατίζω καί τό δικό μου ὄνομα''. Σούλι 4 Μαϊου 1801, Τζίμας Ζέρβας
Αἱ ἡγεσίαι τῆς Ν.Δ καί τοῦ ΠΑΣΟΚ θεωρώντας ὅτι ἡ Ἑλλάς εἶναι ἕνα ξέφραγο ἀμπέλι, ξεπουλοῦν τήν Ἑλλάδα σέ διάφορους τυχάρπαστους, καί μέσα εἰς τό ἄρρωστο καί διαποτισμένο ἀπό ἀρχομανία μυαλό τους τό ξεπούλημα πού κάνουν τό ἔχουν "βαπτίσει" ἐπένδυση. Αὐτό ὅμως εἶναι ἐσχάτη προδοσία. Ξεπουλοῦν τά νησιά μας, τά βουνά μας, τίς θάλασσες μας, τίς παραλίες μας, τά λιμάνια μας, τά νερά μας, ὅταν οἱ ἀγωνισταί τοῦ 21 δέν πωλοῦσαν οὖτε ἕνα λιθαράκι ἀπό τά βράχια τῆς ἀγαπημένης των Πατρίδος.
Ὁ Ἄγγλος ἀνταποκριτής τῶν Τάϊμς τοῦ Λονδίνου Τζέϊμς Ἔμερσον γράφει: Συναντᾶς παραδείγματα ἀρχαίων ἡθῶν. Σέ κάθε βῆμα βλέπεις κάτι πού σοῦ θυμίζει πῶς βρίσκεσαι εἰς τήν Ἑλλάδα. Ἡ γλῶσσα τά ἔθιμα, ὁ χαρακτῆρας τῶν κατοίκων εἶναι ὅλα τά ἴδια, ὅπως καί τά χρόνια τοῦ Δημεσθένη. Ἀκόμη καί ἡ ἀμφίεση τους δίνει τήν ἐντύπωσιν πῶς δέν ἔχει ἀλλάξει διόλου. Ἔχουν καί τώρα ἀκόμη μακριά κυματιστά μαλλιά, ὁπως καί οἱ καρηκομόωντες τοῦ Ὁμήρου. Ἡ φουστανέλλα ἡ μάχαιρα καί οἱ ὁλοκέντητες περικνημίδες δείχνουν πῶς οἱ σημερινοί Ἕλληνες εἶναι οἱ ἴδιοι οἱ εὐκνήμιδες Ἀχαιοί.
καρηκομόωντες =χρῶμα μαλλιῶν καρύου, Ὁμηρική λέξις.κάρυον =καρύδι, κόμη =μαλλιά
Βεβαίως ὑπάρχει καί τό 0,5% τόν ὁποῖον φωνασκεῖ καί λέγει ὅπως μία κυρία προερχομένη ἀπό τόν χῶρο τῆς (αριστεράς και της προόδου), ὅτι οἱ Ἕλληνες εἶναι μπάσταρδος λαός. Μά καλή μου κυρία ἐσεῖς οἱ προοδευτικοί λέτε ὅτι ἡ γενίκευσις εἶναι Ναζισμός. Τό ὀρθόν εἶναι νά πῆς ὅτι ἐγώ εἶμαι μπάσταρδη. Μέ τήν ἄποψιν σας περιέργως, θά συμφωνήση καί ὁ Κολοκοτρώνης ὁ ὁποῖος ὁμιλόντας πρός τούς μαθητάς τῆς Α΄ Λυκείου εἰς τήν Πνύκα τήν 7/10/1838 ὁ ὁποῖος τούς εἶπεν: «μερικοί γιά ταῖς δόξες καί ταῖς ἡδονές ἄφηναν τήν πίστην τους καί ἐγίνοντο μουσουλμάνοι». Ὁπότε τίθεται τό ἐρώτημα μήπως μερικοί, ἀπό τό 0,5% προέρχονται ἀπό τήν διασταύρωσιν κάποιας προγιαγιάς σας πού προτίμησεν τάς ἡδονάς παρά νά γίνη Ζαλογγίτισα, εἰς τό χαρέμι τοῦ πασᾶ καί τώρα ὁμιλοῦν μέ τό μυαλό τῆς ἡδονοπαρμένης προγιαγιάς των καί τοῦ βάρβαρου κατακτητή. Διότι πῶς δύναται νά ἐξηγηθῆ τό ὅτι εἰς τήν "Σμύρνη ἔγινεν συνωστισμός" καί ἡ μεγάλη συμπάθεια καί λατρεία πού τρέφουν εἰς τούς λαθρομετανάστες.
Ἕλληνα, Γίνου πάλιν Ἕλληνας διότι ὅλοι μέσα μας κρύβομαι ἕναν πολεμιστήν! ἕναν Ἀχιλλέα, ἕναν Λεωνίδα, ἕναν Μ. Ἀλέξανδρον, ἕναν Μιλτιάδη, ἕναν Παλαιολόγον, ἕναν Κολοκοτρώνη, ἕναν Νικηταράν, καί ἕναν φιλόσοφον, τόν Πλάτωνα, τόν Ἀριστοτέλην τόν Σωκράτη, ἕναν μαθηματικόν, τόν Πυθαγόρα ,τόν Ἀρχιμήδη, καί τόν πρῶτον θεμελιωτήν τοῦ Ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ τόν Μίνωα, κ.τ.λ.
Ὁ Μέγιστος τῶν φιλοσόφων Σωκράτης μᾶς ἀφήνει ὡς παρακαταθήκην τό: Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερον ἔστιν ἡ πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρα καί παρά θεοῖς καί παρ’ ἀνθρώποις τοῖς ΝΟΥΝ ΕΧΟΥΣΙ.
Σεβαστή Κυρία καί σεβαστέ Κύριε, ἀξιότιμη Ἑλληνίδα καί ἀξιότιμε Ἕλληνα, ἡ πατρίδα μας ἡ Ἑλλάδα μας εἶναι ἡ χώρα τοῦ μύθου και τοῦ παραμυθιοῦ τῶν ἡρώων και τῶν φιλοσόφων τῶν Βασιλέων καί τῶν Αὐτοκρατόρων. Ἐμεῖς δέ, ἔχομεν συμφώνως πρός τάς ἐπιστημονικάς ἀνακοινώσεις κατά 99,5% τό ἴδιον D.N.A μέ τούς ἀρχαίους Ἕλληνες, δηλ.ἔχομεν τήν ἀπόλυτον καθαρότητα γένους. Ἔμεῖς εἴμεθα οἱ ἀπόγονοι των, οἱ διάδοχοι των, οἱ κληρονόμοι των.
Ἔδωσαν δέ τήν ζωή των εἰς τά πεδία τῶν μαχῶν διά νά μάς τήν κληροδοτήσουν Ἐλευθέραν, καί ἐμεῖςνά ἀναπνέωμεν τόν ἀέρα τῆς ἐλευθερίας, μέ τάς δικάς των θυσίας. Ὁφείλομεν, καί εἰς τόν παρόντα χρόνον, ἀλλά καί εἰς τό ἀπώτατον μέλον νά εἴμεθα εὐγνώμονες πρός τούς ἥρωας μας καί προγόνους μας.
Ὁ Μεγάλος ἥρωας μας Κωλοκοτρώνης μέ τό δισάκκι του στον ὦμο γιά τόν δρόμο, πού μέσα θα εἶχε κάποιο ξεροκόματο, καμιά ἐλιά καί κανά παγούρι μέ νερό, διά νά ἀπελευθερώση τήν Ἑλλάδα καί τού Ἕλληνες ἀπό τόν βάρβαρον Τούρκο, ἐπεῖγεν νά ὁρκισθῆ εἰς τό Μοναστήριον τῆς Εὐαγγελλιστρίας τῆς Σκιάθου. Ἐνῶ, ἐάν ἐπιθυμοῦσεν θά ζοῦσεν μέσα στήν χλιδή καί τόν πλοῦτο, προσφέροντας τίς ὑπηρεσίες του στόν πασᾶ, μά δέν τό ἔπραξεν. Μαζί του τότε στήν ὁρκωμοσία ἦσαν καί ἄλλοι μεγάλοι καπετανέοι, ὁ Μιαούλης, ὁ Παπαβλαχάβας, ὁ διδάσκαλος τοῦ Γένους Δημητριάδης, οἱ Λαζαίοι, ὁ Σταθάς, ὁ Νικοτσάρας, ὁ Τσάμης καί ἄλλοι. Τότε εἰς τό Μοναστήριον τῆς Εὐαγγελίστριας τῆς Σκιάθου ὅλα αὐτά τά πεινασμένα γιά ἐλευθερία παληκάρια ὁρκίστηκαν γιά τοῦ Χριστοῦ τήν Πίστη τήν Ἀγίαν καί τῆς Πατρίδος τήν Ἐλευθερίαν κάτω ἀπό τό πετραχήλι καί τάς εὐλογίας τοῦ Μοναχοῦ Νήφωνα.
Ὁρκίστηκαν νά ἐλευθερώσουν την Πατρίδα μας ἀπό τήν σκλαβιά τῶν βάρβαρων αἰμοχαρῶν βάρβαρων καί ἀπολίτιστων Τούρκων. Τότε δέ, ἐθεσπίσθει καί ἡ πρώτη σημαία τῆς ἐπαναστάσεως, ἡ ὁποία ἀποτελεῖτο ἀπό λευκόν Σταυρόν σέ γαλαζιο φόντο.
Καί ἕνα ἐρώτημα πρός τούς σεβαστούς Ἕλληνας Χριστιανούς ἀλλά καί πρός τούς καλούς Ἕλληνας φερομένους ὥς ἄθεους (ἄθεοι ἀπό μίαν φιλοσοφικήν θεώρησιν τῶν πραγμάτων περί τῆς δημιουργίας τοῦ κόσμου) οἱ ὁποίοι διέπεσθε ὅμως ἀπό σεβασμόν εἰς τάς θυσίας τῶν ἀγωνιστῶν τοῦ 21, καί οἱ ὁποίοι δέν θεωρεῖτε κακόν νά εἰσέλθετε εἰς μίαν ἐκκλησίαν νά ἀνάψετε ἕνα κερί, διατί ψηφίζεται ἕνα κόμμα αὐτοπροσδιοριζόμενον ὥς κόμμα "τῆς ἀριστερᾶς καί τῆς προόδου" τό ὁποῖον ὄχι μόνον δέν σέβεται τήν ἱστορίαν μας καί τούς ἀγωνιστάς τοῦ 21 ἀλλά μέ βάρβαρον καί χυδαῖον τρόπον κακοποιεῖ τόν Χριστόν καί τούς μαθητάς του εἰς δῆθεν "θεατρικάς παραστάσεις", ἕνας δέ ὑποψήφιος Εὐρωβουλευτής καί καθηγητής τῆς Παντείου βάζει θέμα εἰς τούς φοιτητάς, "ὁ Χριστός πού ἔκανε σέξ μέ τήν τραγουδίστρια".
Ὁ κος Κουράκης βουλευτήςτοῦ ΣΥΡΙΖΑ καί ἀντιπρόεδρος τῆς βουλῆς τῶν Ἑλλήνων, εἰς τόν ὁποῖον ὁ Κος Τσίπρας τοῦ ἔχει ἀναθέσει τόν τομέα εὐθύνης, "παιδείας καί πολιτισμοῦ", ἔχει καί μίαν ἄλλην ἰδιότητα, εἶναι "ποιητής" σέ ἕνα ἀπό τά ποιήματα του γράφει:"Ενώναμε τα αιδοία μας καταργώντας την εσοχή της και την εξοχή μου κατακτώντας την παλινόρθωση του ανδρόγυνου όπου ο άνδρας αποκτά αιδοίο χωρίς εξοχή και η γυναίκα εσοχή με πλήρωση". Σκέπτεσθε τήν οἰκογένειαν νά κάθεται εἰς τό μεσημβρινόν γεῦμα ἤ εἰς τόν βραδυνόν δεῖπνον, καί νά κάμουν ἀνατομίαν, τά παιδιά μέ τούς γονεῖς, ἐπί τῶν γραφομένων τοῦ Κου Κουράκη.< (Αυτή) - Τι είναι ο κόλπος μου; (Αυτός) - Είναι μια σύριγγα χωρίς το έμβολο που καλεί το φαλλό να τρυπηθούν μαζί από την πρέζα του έρωτα (Αυτή) - Σύριγγα, ή σήραγγα; (Αυτός)- Σήραγγα που ανακαλεί κεκοιμημένους κωδωνοκρούστες>.... Αὐτοί ὄχι μόνον δέν εἶναι προοδευτικοί, ἀλλά εἶναι τό βαθύ σκοτάδι.
Ἕνα ἄλλο περιστατικό καί στιγμιότυπο τῆς ἐπαναστάσεως; Ἦταν παραμονή τοῦ Ἄϊ Βασίλη, καί ἐπῆγαν τά παιδιά νά ψάλλουν τά κάλαντα εἰς τό σπίτι τοῦ Νικηταρᾶ. Ἔτυχεν νά εἶναι ἐκεῖ καί ὁ θεῖος του ὁ Κολοκοτρώνης. Ὁ Νικηταράς γυρνώντας πρός τόν Κολοκοτρώνη τοῦ λέγει, μήπως ἔχεις χρήματα γιά νά φιλέψω τά παιδιά. Καί ὁ Κολοκοτρώνης γιά νά τόν πειράξη τοῦ λέγει, μά δέν ντρέπεσαι λιγάκι, κατζάμ καπετάνιος μέ τόσες δόξες νά ζητιανέβης, τί σόϊ στρατηγός εἶσαι. Καί ὁ Νικηταρᾶς τοῦ ἀπαντᾶ, τό εἶχε ἡ μοίρα μου καπετάνιος να γίνω, μά δέν θέλω να κάμω πραμάτεια τό καπετανλίκη μου καί νά πλουταίνω. Πραματευτής δέν εἶμαι μπάρμα.
Ἀγαπητέ συνέλληνα, διατί ἐσύ σήμερα γίνεσαι πραματευτής καί μάλιστα φτηνός πραματευτής καί τῆς κακιᾶς ὥρας. Διατί προκειμένου νά κερδίσης μισή χούφτα εὐρώ χρησιμοποιεῖς στήν ἐργασίαν σου ἀλλοδαπούς. Τόσον πολύ τυφλώθηκες ἀπό τόν ἦχο τοῦ χρήματος, ὥστε νά συμπερηφέρεσαι ὡς ἄτομον περιορισμένης εὐθύνης καί ἐλαστικῆς συνειδήσεως. Διατί ἀδιαφορεῖς διά τήν δολοφονίαν τοῦ παιδιοῦ σου ἀπό τούς ἀλλοδαπούς, τόν βιασμόν τῆς ἀδελφῆς σου, τήν ληστείαν τοῦ σπιτιοῦ σου, γιατί μαράζωσες ψυχικά, γιατί προσβάλλεις τούς προγόνους σου, διατί προδίδεις τούς ἀγῶνες των, δέν ντρέπεσαι να ἀγοράζης το κουλούρι τοῦ παιδιοῦ σου ἀπό τό ἐνοίκιο τοῦ ἀλλοδαποῦ. Γνωρίζεις ὅτι εἶσε ὁ ἡθικός αὐτουργός ὅλων αὐτῶν τῶν ἐγκληματικῶν ἐνεργειῶν πού ἔχουν διαπράξει οἱ ἀλοδαποί!
Σεβαστέ Ἕλληνα ἔχεις ἀκούσει τήν λέξιν ψωροκώσταινα, ὑπονοόντας τήν πρό ὀλίγων ἐτῶν πτωχήν Ἑλλάδα. Μόνον πού ἡ ψωροκώσταινα, δέν ἦταν καθόλου ψωροκώσταινα, ἀλλά ἀντιθέτως μιά πολύ ὡραία Κυρία καί ἀρχόντισα ἀπό τήν Κυδωνιά, δηλ, ἀπό τό Ἀϊβαλή. Ἦταν ἡ Πανωραία Χατζηκώστα, τῆς ὁποίας ἐκεῖ εἰς τό Ἀϊβαλή τό 1821 οἱ Τούρκοι σκότωσαν τόν ἄνδρα της καί τά παιδιά της, μαζί μέ τούς κατοίκους τοῦ Ἀϊβαλή. Ἔτυχεν νά ζήση, ὅπου πρῶτα ἐπῆγεν εἰς τά Ψαρᾶ, καί ἀπό ἐκεῖ εἰς τό Ναύπλιον. Ἐκεῖ διά νά ζήση ἔκανεν διάφορες ἐργασίες, τήν ἀχθοφόρον, τήν πλύστραν κ.τ.λ. τῆς ἔδωσαν τό παρατσούκλι ψωροκώσταινα. Τό 1826 διά τό πολύπαθον Μεσσολόγι ἐγένετο ἔρανος. Ἐπειδή τότε ὅλοι οἱ Ἕλληνες πεινοῦσαν, δέν ἦσαν πρόθυμοι εἰς τόν ἔρανον. Τότε διερχομένη ἀπό ἐκεῖ ἡ ψωροκώσταινα προθύμως εἶπεν: «Δέν ἔχω τίποτα ἄλλο ἀπό αὐτό τό ἀσημένιο δαχτυλίδι κι αὐτό τό γρόσι. Αύτά τά τιποτένια προσφέρω στό μαρτυρικό Μεσολόγγι». Τότε συγκινημένοι ἀπό τήν πράξιν τῆς ψωροκώσταινας, ἔβαλλαν καί οἱ ἄλλοι τό χέρι εἰς τήν τσέπην.
Νά ἀναφερθῶμεν βεβαίως εἰς τήν ἄρνησιν ἀλλά καί πολεμικήν ἀρετήν καί φιλοπατρίαν τοῦ Σουλιώτη Τζίμα Ζέρβα εἰς τήν πλουσιοπάροχην προσφοράν τοῦ Ἀλῆ Πασᾶ διά νά ἐγκαταλείψη τό Σούλι, τοῦ γράφει: ''Βεζύρη Ἀλή Πασά, σ΄εὐχαριστῶ πολύ γιά τήν ἀγάπην πού ἔχεις γιά τά μένα, μον΄ τά πουγκιά πού μοῦ γράφεις μέ τόν Μέτζο νά μοῦ στείλης, νά μήν μοῦ τά στείλης, γιατί δέν ξέρω νά τά μετρήσω καί δέν ξέρω τί νά τά κάνω, μόν καί ἀν ἤξερα πάλιν δέν εἶμαι εὐχαριστημένος νά σοῦ δίνω οὖτε ἕνα λιθάρι ἀπό τούς βράχους τῆς πατρίδος μου καί ὄχι νά φύγω ἀπό τό Σούλι διά τά πουγκιά σου. Τιμές καί δόξαις πού μοῦ τάζεις νά μοῦ δίνης δέν μοῦ χρειάζονται, γιατί εἰς ἐμένα πλοῦτος, δόξαις καί τιμές εἶναι τ΄ἄρματα μου, ὁπου μ΄ἐκείνα φυλάω τήν πατρίδα μου τήν ἐλευθερίαν μου καί τά παιδιά μου, τιμῶ τ΄ ὄνομα τοῦ Σουλιώτου καί ἀποθανατίζω καί τό δικό μου ὄνομα''. Σούλι 4 Μαϊου 1801, Τζίμας Ζέρβας
Αἱ ἡγεσίαι τῆς Ν.Δ καί τοῦ ΠΑΣΟΚ θεωρώντας ὅτι ἡ Ἑλλάς εἶναι ἕνα ξέφραγο ἀμπέλι, ξεπουλοῦν τήν Ἑλλάδα σέ διάφορους τυχάρπαστους, καί μέσα εἰς τό ἄρρωστο καί διαποτισμένο ἀπό ἀρχομανία μυαλό τους τό ξεπούλημα πού κάνουν τό ἔχουν "βαπτίσει" ἐπένδυση. Αὐτό ὅμως εἶναι ἐσχάτη προδοσία. Ξεπουλοῦν τά νησιά μας, τά βουνά μας, τίς θάλασσες μας, τίς παραλίες μας, τά λιμάνια μας, τά νερά μας, ὅταν οἱ ἀγωνισταί τοῦ 21 δέν πωλοῦσαν οὖτε ἕνα λιθαράκι ἀπό τά βράχια τῆς ἀγαπημένης των Πατρίδος.
Ὁ Ἄγγλος ἀνταποκριτής τῶν Τάϊμς τοῦ Λονδίνου Τζέϊμς Ἔμερσον γράφει: Συναντᾶς παραδείγματα ἀρχαίων ἡθῶν. Σέ κάθε βῆμα βλέπεις κάτι πού σοῦ θυμίζει πῶς βρίσκεσαι εἰς τήν Ἑλλάδα. Ἡ γλῶσσα τά ἔθιμα, ὁ χαρακτῆρας τῶν κατοίκων εἶναι ὅλα τά ἴδια, ὅπως καί τά χρόνια τοῦ Δημεσθένη. Ἀκόμη καί ἡ ἀμφίεση τους δίνει τήν ἐντύπωσιν πῶς δέν ἔχει ἀλλάξει διόλου. Ἔχουν καί τώρα ἀκόμη μακριά κυματιστά μαλλιά, ὁπως καί οἱ καρηκομόωντες τοῦ Ὁμήρου. Ἡ φουστανέλλα ἡ μάχαιρα καί οἱ ὁλοκέντητες περικνημίδες δείχνουν πῶς οἱ σημερινοί Ἕλληνες εἶναι οἱ ἴδιοι οἱ εὐκνήμιδες Ἀχαιοί.
καρηκομόωντες =χρῶμα μαλλιῶν καρύου, Ὁμηρική λέξις.κάρυον =καρύδι, κόμη =μαλλιά
Βεβαίως ὑπάρχει καί τό 0,5% τόν ὁποῖον φωνασκεῖ καί λέγει ὅπως μία κυρία προερχομένη ἀπό τόν χῶρο τῆς (αριστεράς και της προόδου), ὅτι οἱ Ἕλληνες εἶναι μπάσταρδος λαός. Μά καλή μου κυρία ἐσεῖς οἱ προοδευτικοί λέτε ὅτι ἡ γενίκευσις εἶναι Ναζισμός. Τό ὀρθόν εἶναι νά πῆς ὅτι ἐγώ εἶμαι μπάσταρδη. Μέ τήν ἄποψιν σας περιέργως, θά συμφωνήση καί ὁ Κολοκοτρώνης ὁ ὁποῖος ὁμιλόντας πρός τούς μαθητάς τῆς Α΄ Λυκείου εἰς τήν Πνύκα τήν 7/10/1838 ὁ ὁποῖος τούς εἶπεν: «μερικοί γιά ταῖς δόξες καί ταῖς ἡδονές ἄφηναν τήν πίστην τους καί ἐγίνοντο μουσουλμάνοι». Ὁπότε τίθεται τό ἐρώτημα μήπως μερικοί, ἀπό τό 0,5% προέρχονται ἀπό τήν διασταύρωσιν κάποιας προγιαγιάς σας πού προτίμησεν τάς ἡδονάς παρά νά γίνη Ζαλογγίτισα, εἰς τό χαρέμι τοῦ πασᾶ καί τώρα ὁμιλοῦν μέ τό μυαλό τῆς ἡδονοπαρμένης προγιαγιάς των καί τοῦ βάρβαρου κατακτητή. Διότι πῶς δύναται νά ἐξηγηθῆ τό ὅτι εἰς τήν "Σμύρνη ἔγινεν συνωστισμός" καί ἡ μεγάλη συμπάθεια καί λατρεία πού τρέφουν εἰς τούς λαθρομετανάστες.
Ἕλληνα, Γίνου πάλιν Ἕλληνας διότι ὅλοι μέσα μας κρύβομαι ἕναν πολεμιστήν! ἕναν Ἀχιλλέα, ἕναν Λεωνίδα, ἕναν Μ. Ἀλέξανδρον, ἕναν Μιλτιάδη, ἕναν Παλαιολόγον, ἕναν Κολοκοτρώνη, ἕναν Νικηταράν, καί ἕναν φιλόσοφον, τόν Πλάτωνα, τόν Ἀριστοτέλην τόν Σωκράτη, ἕναν μαθηματικόν, τόν Πυθαγόρα ,τόν Ἀρχιμήδη, καί τόν πρῶτον θεμελιωτήν τοῦ Ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ τόν Μίνωα, κ.τ.λ.
Ὁ Μέγιστος τῶν φιλοσόφων Σωκράτης μᾶς ἀφήνει ὡς παρακαταθήκην τό: Μητρός τε καί πατρός καί τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερον ἔστιν ἡ πατρίς καί σεμνότερον καί ἁγιώτερον καί ἐν μείζονι μοίρα καί παρά θεοῖς καί παρ’ ἀνθρώποις τοῖς ΝΟΥΝ ΕΧΟΥΣΙ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου