Writen by
ΣΤΟΧΟΣ
Οἱ δύο κατηγορούμενοι ἰσχυρίστηκαν ὅτι βάσει τῶν στρατιωτικῶν κανονισμῶν οἱ διαταγὲς γιὰ ἐκτέλεση ὑπηρεσίας σὲ χώρους φύλαξης τῶν προσφύγων-μεταναστῶν δὲν....
ἐμπίπτουν στὰ καθήκοντα τῶν Ἐνόπλων Δυνάμεων ποὺ στόχο ἔχουν τὴν προάσπιση τῆς ἐδαφικῆς ἀκεραιότητας καὶ ἐθνικῆς ἀσφάλειας τῆς πατρίδας μας.
Νὰ σημειωθεῖ ὅτι ἡ σημαντικὴ αὐτὴ ἀπόφαση ἔρχεται τὴν στιγμῆς κατὰ τὴν ὁποία ἤδη τὸ Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας μὲ τὴν ὑπ' ἀριθμὸν 2348/2017 ἀπόφαση τῆς Ὁλομέλειάς του ἀπέρριψε τὰ αἰτήματα δύο Σύρων προσφύγων γιὰ χορήγηση ἀσύλου μὲ τὸ σκεπτικὸ ὅτι ἡ Τουρκία εἶναι «ἀσφαλὴς τρίτη χώρα» καθὼς δὲν ἀπειλεῖται ἡ ζωὴ καὶ ἡ ἐλευθερία τους καὶ οἱ αἰτοῦντες ἔχουν σύνδεσμο μὲ αὐτὴν βάσει τοῦ ὁποίου θὰ ἦταν εὔλογο νὰ μεταβοῦν σὲ αὐτὴ (ἄρθρο 56 τοῦ Ν. 4375/2016).
Ἂν οἱ δύο ἀνωτέρω ἀποφάσεις εἰδωθοῦν συνδυαστικὰ καταλήγουμε στὸ συμπέρασμα ὅτι :
α) κατὰ τὴν ἑλληνικὴ δικαιοσύνη ὁ Ἑλληνικὸς Στρατὸς δὲν πρέπει νὰ ἐμπλέκεται στὴν ἀντιμετώπιση τοῦ προσφυγικοῦ ἐκτελώντας ὑπηρεσίες συντονισμοῦ καὶ φύλαξης τῶν καταυλισμῶν, (τῶν ὁποίων τὸ καθεστὼς θέλει ἀρκετὴ διερεύνηση ἀπὸ τὴν Δικαιοσύνη γιὰ τὸν τρόπο ποὺ ἱδρύθηκαν καὶ λειτουργοῦν, τὰ πρόσωπα ποὺ διαμένουν, τὴν οἰκονομικὴ διαχείριση κλπ).
β) Ἐπειδὴ οἱ στρατιωτικοὶ ἔχουν καθῆκον ὑπακοῆς, δὲν σημαίνει ὅτι ἡ πολιτικὴ ἡγεσία θὰ τοὺς ἐκμεταλλεύεται γιὰ νὰ καλύψει τὰ κενά τῆς πολιτικῆς της στὸ μεταναστευτικό.
γ) ταυτοχρόνως δὲν πρέπει νὰ χορηγεῖται ἄσυλο ἢ ἄλλη ἄδεια παραμονῆς σὲ πρόσωπα ποὺ ἔχουν διέλθει τὴν Τουρκία καθὼς εἶναι «ἀσφαλὴς τρίτη χώρα».
Τὴν ὥρα ποὺ ἡ Πατρίδα μaς πλήττεται καὶ ἀπειλεῖται ἀπὸ τὴν μαζικὴ εἰσροὴ λαθρομεταναστῶν καὶ Τοῦρκοι ἀξιωματοῦχοι (π.χ Τουργκοὺτ Ὀζάλ, Ἀχμὲτ Νταβούτογλου) δηλώνουν εὐθαρσὼς ὅτι οἱ μεταναστευτικὲς ροὲς ἀποτελοῦν ἰσχυρὸ γεωπολιτικὸ ὅπλο κατὰ τῆς Ἑλλάδος καὶ τῆς Εὐρώπης, οἱ Ἕλληνες Δικαστὲς στέκονται ἐπάξια στὸ ὕψος τους καὶ κρούουν τὸν κώδωνα τοῦ κινδύνου στοὺς κυβερνῶντες γιὰ τὴν ἐγκληματικὴ ἀμέλεια στρατηγικῆς ἀντιμετώπισης τοῦ προβλήματος.
tideon
ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου