http://orthodoxia-ellhnismos.blogspot.com/2010/10/blog-post_124.htmlΠΑΤΗΣΤΕ ΓΙΑ ΣΥΝΕΧΕΙΑ/////////////////////////////////////////////////////
18 Οκτ 2010 θεολογικά
Εἶναι προφανέστατο τὸ γεγονὸς ὅτι στὸ Χριστιανισμὸ ἡ γυναίκα ΔΕΝ εἶναι ὑποδεέστερή του ἄνδρα. Μὰ ἀκόμη, ἐξακολουθοῦν νὰ ὑπάρχουν ἀπορίες χριστιανῶν καὶ ἄλλων πάνω σὲ κάποια σχετικὰ ζητήματα. Καὶ ὅπως πάντα, ὑπάρχουν παρερμηνεῖες καὶ συκοφαντίες ἀκόμη ἐναντίον τοῦ Εὐαγγελίου καὶ τῶν ἁγίων, πὼς τάχα ἡ Ἐκκλησία διδάσκει ὅτι πρέπει νὰ ἔχει ἡ γυναίκα λιγότερα δικαιώματα ἂπ ὅτι ὁ ἄνδρας κ.ο.κ. Ἰδιαίτερα παρεξηγημένη προσωπικότητα εἶναι ὁ ἀπόστολος Παῦλος, ὁ ὁποῖος ἂν καὶ ἔχει ἀποδείξει περίτρανα ὅτι πρεβεύει τὴν ἰσότητα μεταξὺ τῶν δύο φύλων, συνεχῶς ἀποκαλεῖται «μισογύνης». Καιρὸς λοιπὸν νὰ ξεκαθαριστοῦν τὰ πράγματα.
Τί ἐννοεῖ ἡ Ἁγία Γραφὴ ὅταν γράφει ὅτι ἡ γυναίκα ὀφείλει νὰ "ὑποτάσσεται" στὸν ἄνδρα; Γιατί οἱ γυναῖκες δὲν γίνονται ἱερεῖς;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου