Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Αποκρυφιστικοί Ολυμπιακοί αγώνες Λονδίνου 2012.


         Σύμφωνα με έγγραφα που δόθηκαν στην δημοσιότητα κάτω από τον κανονισμό για "Ελευθερία της Πληροφορίας" (Freedom of information) ο χώρος γύρω στο Ολυμπιακό στάδιο όπου τελέσθηκαν οι αγώνες του Λονδίνου το 2012, είναι μολυσμένος από το 1960 περίπου με ραδιενεργά υλικά, Ράδιο και Θόριο... Εκτός αυτών ήταν και σημείο ταφής τοξικών αποβλήτων βιομηχανιών.
Έτσι πάνω σε υλικά καταστροφής ξεκίνησαν οι Ολυμπιακοί αγώνες του Λονδίνου που, εκτός των αθλημάτων, προπαγάνδισαν την καταστροφική αποκρυφιστική αδιαλλαξία των Νεο-Ταξιτών.
 
Αριστερά το σήμα των Ολυμπιακών μπορεί να διαβασθεί και σαν Zion (Σιών).
Οι Εγγλέζοι επικαλέσθηκαν τον Σαίξπηρ για να προσπαθήσουν να αποδείξουν ότι νέα Ιερουσαλήμ είναι η Αγγλία!
 Αυτό είναι μια αποκρυφιστική δοξασία που θεωρεί ότι στην Αγγλία θα ξαναεμφανισθεί ο Χριστός (μάλλον ο Αντί...). Γι' αυτό το σήμα της Σιών το ταιριάζουν και με το ποίημα του William Blake από τον πρόλογο του Milton της συλλογής των "προφητικών βιβλίων" στην τελετή έναρξης, που τιτλοφορείται ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ!
 
Στο ποίημα αυτό οι μύλοι στην αρχή της εκβιομηχάνισης ονομάζονται "σκοτεινοί σατανικοί μύλοι"... Φαίνεται αυτό ταιριάζει στους αποκρυφιστές. Είναι ένα είδος όρκου ότι δεν θα ξεκουραστούν ούτε νοητικά ούτε πολεμικά (...) παρά μόνο όταν οικοδομηθεί η Ιερουσαλήμ στην πράσινη και τερπνή χώρα της Αγγλίας... Ουσιαστικά προσπαθούν να περάσουν ότι η εκβιομηχάνιση ήταν δημιουργία των εωσφοριστών και όχι μια ανθρώπινη προσπάθεια, που παρά τις εμπάθειες του κόσμου, επιτεύχθηκε με τη βοήθεια του Θεού που έδωσε τις εφευρέσεις. Έτσι παρακάμπτεται ο θεοφοβούμενος Νεύτων, και δίνεται προτεραιότητα στα μαγικά και δαιμονικά κατασκευάσματα της δημιουργού του Χάρυ Πότερ. Και η τελετή ανοίγει με μία τεράστια καμπάνα βάρους 23 τόνων, 2 μέτρα στο ύψος και 3 στο πλάτος, που κάνει το προσκλητήριο όπως στην Εκκλησία, αλλά τώρα για την αποκρυφιστική αυτή τελετή.
 
Αποδίδεται κατόπιν από το the tempest (τρικυμία) του Σαίξπηρ ένα άλλο ποίημα που μιλάει για κάποιον Caliban μισό άνθρωπο - μισό θηρίο...
Και μετά για να συνεχισθεί η συμβολική τελετουργία, το δένδρο πάνω στο λόφο σηκώνεται τελείως στον αέρα. Πιθανόν διότι αν παριστάνει τη γνώση, αυτή περνάει στην σύγχρονη τεχνολογία των δορυφόρων, GPS, τελευταία internet με cloud, κλπ.  Δηλ. ο άνθρωπος ήταν θηριώδης πριν τον εκπολιτίσει η σύγχρονη τεχνολογία στον καιρό της Νέας Τάξης...
Πολλά, αν όχι όλα, έχουν απόκρυφο συμβολισμό, αλλά ενδιαφέρον ιδιαίτερο παρουσιάζει η κοπέλα που προσγειώνεται από τον ουρανό στο στάδιο. Όταν ακουμπάει στην επιφάνεια όλοι οι χορευτές είναι σε ύπνο, εκτός από 4 που είναι οι μοναδικοί άνδρες και βγαίνουν από μία κρύπτη.
Οι άνδρες υποδέχονται την κοπέλα (άνω) ενώ οι χορεύτριες είναι ξαπλωμένες ακίνητες. Επειδή οι άνδρες είναι μόνο 4, αυτό σε σχέση με τα σχέδια της Νέας Τάξης, φαίνεται να σημαίνει τις 4 υπερδυνάμεις του πλανήτη που υποδέχονται την παγκοσμιοποίηση στο πρόσωπο της κοπέλας, δηλ. το πνεύμα και τις συμφωνίες που αυτές κυρίως προωθούν. Οι μικρές χώρες είναι οι χορεύτριες που παρακολουθούν τις 4 υπερδυνάμεις και ανάλογα χορεύουν. Όταν θα έρθει η ώρα της Παγκοσμιοποίησης πρέπει όλες οι μικρές χώρες να είναι ακινητοποιημένες, ίσως από την οικονομική κρίση που οι μεγάλοι έχουν φροντίσει να απλωθεί σε όλο τον πλανήτη. Μετά οι γυναίκες σηκώνονται και χορεύουν στο ρυθμό των ανδρών, δηλ. των μεγάλων χωρών. Όλων τα βαψίματα κοπέλας-ανδρών-γυναικών είναι άσχημα ως αποκρουστικά και μάλλον δείχνουν ότι όλοι "φλέγονται" από την προσπάθεια της παγκοσμιοποίησης (κάτω).
Είχαμε επίσης αναφορά στη Βαβυλώνα και μια ορχήστρα έπαιξε ένα κομμάτι με σχετικό τίτλο από ότι είδα να γράφεται: "Nimrod by Enigma Variations", (O Nimrod κάτω από αινιγματικές παραλλαγές) δηλ. Ο Βαβυλώνιος τύραννος  που προσπάθησε με τον πύργο του να φτάσει τον ...ουρανό (πιο ουρανό από όλους;) και θεωρείται πρώτος Νεοταξίτης γιατί συνένωσε τότε όλους τους λαούς στην προσπάθεια αυτή. Και επειδή το Ευρωκοινοβούλιο και οι καινούργιοι πύργοι του Παγκοσμίου Κέντρου Εμπορίου στη Νέα Υόρκη έγιναν με κομμένες τις απολήξεις τους στην κορυφή, είναι προφανές ότι οι Νεοταξίτες αποκρυφιστές θεωρούν την τωρινή κατάσταση στη Δύση, συνέχεια της παλιάς Βαβυλώνας. Αλλά αυτό λέει και ο Ιωάννης ο Θεολόγος στην Αποκάλυψη, και οι προφήτες την αναφέρουν σαν θυγατέρα Βαβυλώνος. Χαρακτηρισμός που έχει βέβαια και πνευματικό νόημα διότι σημαίνει τη σύγχυση, που τώρα δεν μας λείπει. Όμως η τελετή των Ολυμπιακών αγώνων του Λονδίνου ξεπερνάει τους υπαινιγμούς σε απλούς τυράννους και δείχνει την προώθηση του σατανισμού, και την υποταγή σ'  αυτόν των Νεοταξιτών, ολοκάθαρα πλέον. 
Πιο πάνω βλέπομε ότι σκοπός τους, και γι' αυτό το προβάλλουν είναι το τρομοκράτημα των αθώων, σαν παιδιά ανθρώπων. Γιατί ο Χριστός είπε ότι για να μπούμε στην Βασιλεία των Ουρανών πρέπει να στραφούμε και να γίνομε σαν τα παιδιά. Τότε Αυτός ο Χριστός πολεμάει για μας. Και δεν θα αργήσει να επέμβει και να διαλύσει τους παγκοσμιοποιητές του διαβόλου, απλώς κάπως καθυστερεί για να προλάβομε να δείξομε λίγο ζήλο στην υπεράσπιση της πίστης μας και υπομονή στις θλίψεις, ώστε να έχομε "μισθό". 
Επάνω βλέπομε ότι ετοιμάζουν και έλεγχο στα νεογέννητα, όπως γεννήσεων, γενετικών χαρακτηριστικών των παιδιών, και άλλα διαβολικά. Γι'  αυτό και ο καιρός τους θα είναι μετρημένος. Προς το παρόν πάντως φαίνεται να εστιάζονται στην γέννηση του μωρού που θα έχει χαρακτηριστικά "υπεράνθρωπου". Γι'  αυτό φαίνονται όλοι - γιατροί και νοσοκόμοι - να τα παρατάνε όλα και να κοιτάνε αυτό το νεογέννητο που θα γεννηθεί με την γενετική τεχνολογία που διαθέτει ήδη γι'  αυτό το σκοπό η Αγγλία. Μάλιστα αριστερά επάνω στην παρακάτω φωτογραφία φαίνονται κάποιοι γονατιστοί... να υποδέχονται τη γέννησή του...
Η βασιλική οικογένεια της Αγγλίας μοιάζει να σιγοντάρει την πνευματική αυτή διαστροφή, ενώ παραδοσιακά θεωρείται προστάτις του Χριστιανισμού, και αυτή κατευθύνει την Αγγλικανική "Εκκλησία", που βέβαια τώρα με την ομοφυλοφιλία και τις επισκοπίνες, έχει μείνει ένα άψυχο απομεινάρι της παλιάς της δόξας.
Πάνω η βασίλισσα Ελισάβετ ρίχνεται εικονικά με αλεξίπτωτο στο στάδιο για να ανάψει τη φλόγα. Αυτό θα το έκανε, όχι έτσι, αλλά στην πραγματικότητα κάποιος νεότερος, όπως ο Γουίλιαμς, αν αυτή είχε πεθάνει. Έτσι δεν μπόρεσε να φανεί ακόμη ο άνθρωπός τους, που σκοπό έχει την τρομοκράτηση των Χριστιανών, για να επιβληθεί έστω για λίγο. Θα έρθει πάντως για να κάνει τον παγκόσμιο πόλεμο. Γιατί ποιος άλλος αξίζει να φορτωθεί δισεκατομμύρια φόνους;
Το στάδιο επάνω με τα 14 πυραμιδοειδή φώτα, που συμβολικά φέρνουν γούρι, όπως νομίζεται, στους αποκρυφιστές, αλλά σε μας σαν σύμβολα του Εωσφόρου δηλώνουν πλησίασμα καταστροφών μεγαλύτερης της ως τώρα έκτασης. Να γιατί από τη διαφήμιση του πονηρού, που έγινε στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου, αντιλαμβανόμαστε ακόμη καλύτερα ότι πλησιάζομε τη Συντέλεια, οπότε οι δυνάμεις του κακού προσπαθούν να κάνουν τις τελικές τους προσπάθειες να κερδίσουν ψυχές. «Η γη κατά το ήμισυ έγινε Άδης. Ο Αντίχριστος στέκεται στην πόρτα και δεν τη χτυπά απλώς, αλλά ορμά μέσα»... όπως έλεγε ο γέροντας Γαβριήλ ο Γεωργιανός.
       Όμως εμείς οι Χριστιανοί, έστω και αμαρτωλοί, έχομε άλλη πόρτα:  «Εγώ ειμί η θύρα των προβάτων λέγει ο Κύριος»... (Ιω Ι-7).
       Και: «δι Εμού αν κάποιος εισέλθει θα σωθεί, και θα εισέλθει και θα εξέλθει... (Ιω Ι-9). ...και δεν θα απωλεσθούν εις τον αιώνα, και δεν θα τα αρπάξει κάποιος από το χέρι Μου». (Ιω Ι-28).
     «Ο πιστός άνθρωπος πρέπει να ελπίζει στο Θεό... Ο Κύριος στους εσχάτους χρόνους θα ενεργεί τέτοια θαύματα, ώστε ένα φυλλαράκι από το δέντρο θα φθάνει για τροφή ενός μηνός. Στ’ αλήθεια. Ο πιστός άνθρωπος θα σταυρώνει τη γη και εκείνη θα του δίνει ψωμί»... όπως έλεγε επίσης ο ομολογητής γέροντας Γαβριήλ από την Γεωργία.
    Αλλά προσέξτε την παρακάτω φωτογραφία από το εμπορικό κέντρο αναμνηστικών (pins) της Coca Cola στο Hyde Park, την περίοδο των Ολυμπιακών του Λονδίνου, και θα καταλάβετε ότι οι σκοτεινοί άνθρωποι των Ολυμπιακών και των πολυεθνικών δεν μπορούν ούτε να ατενίσουν την Ελλάδα, τον τόπο του Ουρανίου Φωτός!
      Η Ελλάδα τους καίει μόνο που την βλέπουν. Γι'  αυτό λείπει από τον παραπάνω παγκόσμιο χάρτη! Παρόλο που είναι γνωστό ότι ο πρόεδρος της Coca Cola είναι μουσουλμάνος, δεν δικαιολογείται μόνο από αυτό η τεχνητή εξαφάνιση της Ελλάδας. Οι άνθρωποι που οργάνωσαν τους Ολυμπιακούς του Λονδίνου τους έκαναν σαν μια μαγική ιεροτελεστία (ή αντι-αγιασμό) για να προχωρήσουν μετά στις καταστροφές της παγκοσμιοποίησης βοηθούμενοι από τα πονηρά πνεύματα. Μπορούσαν να βλέπουν την Ελλάδα, που στηρίζεται σ'  Αυτόν που είναι το Φως του κόσμου και να προβάλλουν συγχρόνως τις διαβολικές χαζομάρες τους;

Δεν υπάρχουν σχόλια: