Δευτέρα 20 Απριλίου 2020

ΚΛΕΦΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ

Δημήτρης Παρίδης ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΣ ΠΟΥ ΕΝΤΟΠΙΣΑ ΧΘΕΣ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΩΡΑ 14:20 ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΟΥ ΕΚΛΑΠΗ ΠΡΙΝ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ.
Δεν αναφέρω ακόμα το όνομα του για ευνόητους λόγους.
Είναι καταγωγής από τη Συρία ετών 20 και διαμένει στο μαντρί της Ν.Καβάλας Πολυκάστρου. Εντόπισα το ποδήλατο μου από τα πολλά γνώριμα χαρακτηριστικά στον κεντρικό δρόμο του Πολυκάστρου. Όταν αντιλήφθηκε ότι τον ακολουθώ με το αυτοκίνητο μου, προσπαθούσε να διαφύγει σε στενά αλλά για κακή του τύχη τον τσάκωσα. Του είπα ότι είναι δικό μου το ποδήλατο και τόπαιζε τρελίτσα. Μόλις του είπα θα καλέσω την αστυνομία, μου είπε να πάμε στα γραφεία των ΜΚΟ να μιλήσουμε. Προσπάθησε και πάλι να διαφύγει και του κάνω μπλόκο έξω από τα LIDL όπου υπήρχε περιπολικό της αστυνομίας. Εκεί ήταν και το τέλος του. Συνελήφθη και προσήχθη στο ΑΤ.Πολυκάστρου με το περιπολικό. ΑΚΟΥΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ..!!! Έκανε τον ανήξερο λέγοντας στην ασφάλεια ότι το αγόρασε 25 € από άλλον μέσα από το καμπ, ο οποίος όμως δεν διέμενε πλέον εκεί. Αρλούμπες δηλαδή. Η ασφάλεια μου ζήτησε αν θέλω να διωχθεί ποινικά ή να τα βρούμε αλλιώς. Του ζήτησα να πληρώσει την αξία του ποδηλάτου μου που ήταν σε άριστη κατάσταση και δε δέχτηκε. Προτίμησε την ποινική δίωξη. Όπως αντιλαμβάνεστε ήξερε ότι δε πρόκειται να του επιβληθεί καμία ποινή γιαυτό και και δεν ανησυχούσε. Έτσι πρότεινα την ποινική του δίωξη. Το ποδήλατο κατασχέθηκε δίνοντας μου το δικαίωμα να πάρω πίσω αυτό το παραποιημένο σαράβαλο που το κατάντησαν να έχει πλέον μηδενική αξία. Φυσικά εγώ δε δέχτηκα να το πάρω λέγοντας ότι θέλω πίσω εκείνο το ποδήλατο που είχα σε άριστη κατάσταση πριν μου το κλέψουν. Πως κάνω έτσι για ένα ποδήλατο..??? Δεν κάνω έτσι για το ποδήλατό μου αλλά για τα εκατοντάδες ποδήλατα που κλέψανε από Ελληνόπουλα και τους στέρησαν τη χαρά που τους πρόσφεραν οι γονείς τους ως δώρο για τους καλούς βαθμούς στο σχολείο, για τα γενέθλια τους, για το όνειρο να αποκτήσουν το πρώτο τους καινούριο ποδήλατο όπως και εμείς το πρώτο μας καινούριο αυτοκίνητο. Αυτή τη στιγμή μου πέφτει ένα δάκρυ και ο θυμός μου γίνεται ακόμα ποιο μεγάλος . Δεν αντέχω να ζω τόση αδικία και ρατσισμό από την Ελληνική κυβέρνηση κάνοντας τα πάντα να προστατεύει εγκληματίες και να στερεί από τους Έλληνες το ύστατο δικαίωμα της ελευθερίας και των δικαιωμάτων τους.
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΘΕΡΜΑ...Κοινοποιείστε την ανάρτηση αυτή απανταχού συνέχεια και συνέχεια και συνέχεια μέχρι να καταλάβουν όλοι ότι στο άμεσο μέλλον η εγκληματικότητα δε θα περιορίζεται σε κλοπές ποδηλάτων αλλά ακόμα και σε αφαίρεση ανθρώπινων ζωών Ελλήνων. Ανυπομονώ να ακούσω την απόφαση του Εισαγγελέα και επίσης την αντίδραση των παρακρατικών οργανώσεων ΜΚΟ.


Δεν υπάρχουν σχόλια: