Το «Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος» (ΚΙΣΕ) επιβεβαιώνει την εγκυρότητα του «Στόχου»: Από την εποχή του μακαρίτη Γιώργη Καψάλη ο «Στόχος» φωνάζει πως ο Ιδρυτής του «Θεάτρου Τέχνης», Κάρολος Κούν (1908 – 1987) ήτο 100% Εβραίος, γεννημένος στην Προύσσα της Μικράς Ασίας. Κι ότι είναι απορίας άξιον πώς οι Ναζί, όχι μόνο δεν τον έκαναν σαπούνι τον Κούν, αλλά και του επέτρεψαν να ιδρύσει το «Θέατρο Τέχνης» μεσούσης της Γερμανικής Κατοχής (1942)!.. Εμείς οι παλιοί θυμόμαστε τι φοβερές συκοφαντικές επιθέσεις υπέστη από την Αριστερή Κουλτούρα ο μακαρίτης Καψάλης, κάθε φορά που διετύπωνε μέσω του «Στόχου» αυτή την απλή απορία: Πώς είναι δυνατόν ένας Εβραίος καθηγητής του Κολλεγίου Αθηνών (ο Κούν ήτο καθηγητής και του Ανδρέα Παπανδρέου στο «Κολλέγιο Αθηνών» επί 4ης Αυγούστου!) να μπορεί να ιδρύει ένα Θέατρο Τέχνης, μεσούσης της Ναζιστικής Κατοχής, ενώ οι υπόλοιποι Εβραίοι της Ελλάδος εστέλλοντο εις την Γερμανίαν διά την ενίσχυσιν της Χιτλερικής Σαπωνοποιΐας; Και να που οι ίδιοι οι Εβραίοι της Ελλάδος δικαιώνουν τον Ιδρυτή του «Στόχου»: Μόλις κυκλοφόρησε το τεύχος Μαρτίου 2012 των «Εβραϊκών Χρονικών», που είναι το επίσημο περιοδικό του ΚΙΣΕ. Στις σελίδες 24 και 25 δημοσιεύονται αποσπάσματα από τα Απομνημονεύματα της Ελληνο-Εβραίας ηθοποιού Εσθήρ Φράνκο. Μεταξύ άλλων διαβάζουμε μια συνομιλία της Εσθήρ με τον Κάρολο Κούν, στην οποία ο Ιδρυτής του «Θεάτρου Τέχνης» αποκαλύπτει στην Εβραία ηθοποιό ότι κι ο ίδιος είναι Εβραίος, αλλά έχει αλλάξει το όνομά του από Κοέν σε Κούν για να κάνει καριέρα στην Ελλάδα!.. Σε άλλο σημείο των Απομνημονευμάτων της, η Εσθήρ Φράνκο αποκαλύπτει ότι ο κορυφαίος Έλλην Αρχαιολόγος, Μανώλης Ανδρόνικος, ήτο μέγας Λάτρης και Θαυμαστής των Εβραίων, γι’ αυτό (γράφει η Εβραία ηθοποιός) και ο Θεός τον αντάμειψε με την Μεγάλη Ανακάλυψη των Μακεδονικών Τάφων στην Βεργίνα!.. ΠΗΓΗ
Τετάρτη 11 Απριλίου 2012
ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΨΑΛΗ ΜΕΣΩ... ΕΒΡΑΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΡΟΛΟ ΚΟΥΝ
Το «Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο Ελλάδος» (ΚΙΣΕ) επιβεβαιώνει την εγκυρότητα του «Στόχου»: Από την εποχή του μακαρίτη Γιώργη Καψάλη ο «Στόχος» φωνάζει πως ο Ιδρυτής του «Θεάτρου Τέχνης», Κάρολος Κούν (1908 – 1987) ήτο 100% Εβραίος, γεννημένος στην Προύσσα της Μικράς Ασίας. Κι ότι είναι απορίας άξιον πώς οι Ναζί, όχι μόνο δεν τον έκαναν σαπούνι τον Κούν, αλλά και του επέτρεψαν να ιδρύσει το «Θέατρο Τέχνης» μεσούσης της Γερμανικής Κατοχής (1942)!.. Εμείς οι παλιοί θυμόμαστε τι φοβερές συκοφαντικές επιθέσεις υπέστη από την Αριστερή Κουλτούρα ο μακαρίτης Καψάλης, κάθε φορά που διετύπωνε μέσω του «Στόχου» αυτή την απλή απορία: Πώς είναι δυνατόν ένας Εβραίος καθηγητής του Κολλεγίου Αθηνών (ο Κούν ήτο καθηγητής και του Ανδρέα Παπανδρέου στο «Κολλέγιο Αθηνών» επί 4ης Αυγούστου!) να μπορεί να ιδρύει ένα Θέατρο Τέχνης, μεσούσης της Ναζιστικής Κατοχής, ενώ οι υπόλοιποι Εβραίοι της Ελλάδος εστέλλοντο εις την Γερμανίαν διά την ενίσχυσιν της Χιτλερικής Σαπωνοποιΐας; Και να που οι ίδιοι οι Εβραίοι της Ελλάδος δικαιώνουν τον Ιδρυτή του «Στόχου»: Μόλις κυκλοφόρησε το τεύχος Μαρτίου 2012 των «Εβραϊκών Χρονικών», που είναι το επίσημο περιοδικό του ΚΙΣΕ. Στις σελίδες 24 και 25 δημοσιεύονται αποσπάσματα από τα Απομνημονεύματα της Ελληνο-Εβραίας ηθοποιού Εσθήρ Φράνκο. Μεταξύ άλλων διαβάζουμε μια συνομιλία της Εσθήρ με τον Κάρολο Κούν, στην οποία ο Ιδρυτής του «Θεάτρου Τέχνης» αποκαλύπτει στην Εβραία ηθοποιό ότι κι ο ίδιος είναι Εβραίος, αλλά έχει αλλάξει το όνομά του από Κοέν σε Κούν για να κάνει καριέρα στην Ελλάδα!.. Σε άλλο σημείο των Απομνημονευμάτων της, η Εσθήρ Φράνκο αποκαλύπτει ότι ο κορυφαίος Έλλην Αρχαιολόγος, Μανώλης Ανδρόνικος, ήτο μέγας Λάτρης και Θαυμαστής των Εβραίων, γι’ αυτό (γράφει η Εβραία ηθοποιός) και ο Θεός τον αντάμειψε με την Μεγάλη Ανακάλυψη των Μακεδονικών Τάφων στην Βεργίνα!.. ΠΗΓΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου