Οι Έλληνες εφοπλιστές, σε εποχή κρίσης, έχουν κάνει στην Ιαπωνία τους τελευταίους μήνες επενδύσεις που ξεπερνούν τα 200 εκατομμύρια δολάρια. Συγκεκριμένα, έχουν προχωρήσει σε παραγγελίες για νεότευκτα ποντοπόρα ή αγοράζοντας παραδοτέα. Ναι, όπως μας λένε εδώ ναυτιλιακοί παράγοντες, κάτι τέτοιο πια, αν και θα έδινε ζωή στην ελληνική ναυπηγική βιομηχανία, είναι πια αδιανόητο. Στα ελληνικά ναυπηγεία, ελέω αριστεράς, επικρατεί χάος και πλέον, κανείς, δεν μπορεί να περιμένει συνέπεια στο χρόνο παράδοσης. Η DST Shipping, η NGM Energy, η AM Nomikos, ο όμιλος Βαφειά και ο όμιλος Σκούφαλου, είναι μερικές από τις εταιρείες που είτε αγόρασαν είτε παρήγγειλαν νεότευκτα από την Ιαπωνία. Και ό,τι συμβαίνει με τους Έλληνες εφοπλιστές στην Ιαπωνία, συμβαίνει και στην Κορέα και στην Κίνα, όπου τα ναυπηγεία παίρνουν συνεχώς παραγγελίες για νέα ελληνικά πλοία. Οι Ιάπωνες, βλέποντας ότι εδώ έχει «ψωμί» και ότι δεν υπάρχει πια ανταγωνισμός από εγχώριους «παίκτες», στα τελευταία «Ποσειδώνια» έκλεισαν τεράστιους χώρους για τη διαφήμισή τους, οργώνοντας τον Πειραιά. Με επιτυχία. Την ίδια ώρα, στα ελληνικά ναυπηγεία, η αριστερά κάνει «επαναστατική γυμναστική». ΠΗΓΗ
Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012
Κι όμως, τα ελληνικά καράβια θα μπορούσαν να φτιάχνονταν εδώ...
Όμως, το ΠΑΜΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θέλουν επενδύσεις στην Ελλάδα, διώχνουν τους πάντες και αποποιούνται μάλιστα των ευθυνών τους, καθώς όπως λένε, «δεν κυβερνούν»-απλά διώχνουν τους πάντες
Οι Έλληνες εφοπλιστές, σε εποχή κρίσης, έχουν κάνει στην Ιαπωνία τους τελευταίους μήνες επενδύσεις που ξεπερνούν τα 200 εκατομμύρια δολάρια. Συγκεκριμένα, έχουν προχωρήσει σε παραγγελίες για νεότευκτα ποντοπόρα ή αγοράζοντας παραδοτέα. Ναι, όπως μας λένε εδώ ναυτιλιακοί παράγοντες, κάτι τέτοιο πια, αν και θα έδινε ζωή στην ελληνική ναυπηγική βιομηχανία, είναι πια αδιανόητο. Στα ελληνικά ναυπηγεία, ελέω αριστεράς, επικρατεί χάος και πλέον, κανείς, δεν μπορεί να περιμένει συνέπεια στο χρόνο παράδοσης. Η DST Shipping, η NGM Energy, η AM Nomikos, ο όμιλος Βαφειά και ο όμιλος Σκούφαλου, είναι μερικές από τις εταιρείες που είτε αγόρασαν είτε παρήγγειλαν νεότευκτα από την Ιαπωνία. Και ό,τι συμβαίνει με τους Έλληνες εφοπλιστές στην Ιαπωνία, συμβαίνει και στην Κορέα και στην Κίνα, όπου τα ναυπηγεία παίρνουν συνεχώς παραγγελίες για νέα ελληνικά πλοία. Οι Ιάπωνες, βλέποντας ότι εδώ έχει «ψωμί» και ότι δεν υπάρχει πια ανταγωνισμός από εγχώριους «παίκτες», στα τελευταία «Ποσειδώνια» έκλεισαν τεράστιους χώρους για τη διαφήμισή τους, οργώνοντας τον Πειραιά. Με επιτυχία. Την ίδια ώρα, στα ελληνικά ναυπηγεία, η αριστερά κάνει «επαναστατική γυμναστική». ΠΗΓΗ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου