Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο... ΚΑΤΑΓΓΕΛΩΝ ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝ!


http://www.stoxos.gr/2011/01/blog-post_6291.html

Η... ΑΤΥΧΙΑ ΧΤΥΠΑΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ


Μέγα θέμα γίνεται απο το πρωί με ένα ακόμη στέλεχος του ΣΥΝ, το οποίο καταγγέλει την ΕΛΑΣ ότι τον... εξευτέλισε! Το όνομά του Δημοσθένης Παπαδάτος-Αναγνωστόπουλος, δημοσιογράφος, υποψήφιος διδάκτορας πολιτικής επιστήμης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και στέλεχος της Κουμουνδούρου! Όλα συνέβησαν κατά την διάρκεια της επιχείρησης της Αντιτρομοκρατικής για συλλήψεις μελών των "Πυρήνων της Φωτιάς". Στην κατοχή του βρέθηκαν δυο... ταυτότητες, με τον ίδιο να ισχυρίζεται πως την μια την είχε βρει στο δρόμο λίγη ώρα νωρίτερα! Ο ίδιος μάλιστα δήλωσε:  «λίγο μετά τις 4, βρέθηκα στη Φορμίωνος στο Βύρωνα. Ένας με πολιτικά μου προτάσει περίστροφο, λέει ασφάλεια, και συγχρόνως βρίζει. Βλέπω ανθρώπους με κουκούλες να έρχονται προς τα πάνω μου. Αρχισα να φωνάζω βοήθεια γιατί ένιωθα ότι απειλούμαι. Νόμιζα ότι ήταν επίθεση από ακροδεξιούς. Επεσαν πάνω μου 3-5 άτομα για να με ακινητοποιήσουν. Οσο ήμουν κάτω, έλεγα το όνομά μου, ότι είμαι υποψήφιος διδάκτορας, ότι δουλεύω στο Ινστιτούτο Πουλατζά και ότι είμαι μέλος του ΣΥΝ. Τίποτα δεν τους σταμάταγε. Εφαγα ξύλο. Με έσπρωξαν σε ένα αμάξι, με έβριζαν με σκαιό τρόπο, μου έλεγαν θα μου κάνουν ένεση. Ενας είπε σε έναν άλλο ότι "φοβάται τους ακροδεξιούς η μ....α"». 
Βεβαίως το στέλεχος αφέθησε ελεύθερο και σήμερα μιλάει για αυθαιρεσία των Αρχών. Ποιος όμως είναι ο... άτυχος ευρών της δεύτερης τατυτότητας; Συντάκτης της "Αυγής" και δραστήριος! Είχε πρωτοστατήσει σε πορεία ομοφυλοφίλων, κρατώντας το πανό της Νεολαίας Συνασπισμού που έγραφε: "Να αγαπιόμαστε χωρίς ντροπή, χωρίς φόβο. Δικαίωμά μας!"...
Επίσης, το στέλεχος είναι βασικός συντελεστής της "Αντιεθνικιστικής Αντιμιλιταριστικής Πρωτοβουλίας"! Μάλιστα ολεγάμενος όχι μόνο συμφωνεί με τους κουκουλοφόρους, αλλά αποκαλύπτει την ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗ της Κουμουνδούρου με δαύτους, αφού μέσα από άρθρο του στην "Αυγή" δήλωνε πως "ως "Κόμμα των Κουκουλοφόρων» σκαρφάλωσε ο Συνασπισμός από το 5% στο 15%"!  
Και φυσικά η θέση του για την βια των κουκουλοφόρων είναι πολύ συγκεκριμένη: «Δεν πιστεύουμε πως “η ελευθερία μας τελειώνει εκεί που αρχίζει η ελευθερία των άλλων”… Αντίθετα, γνωρίζοντας ότι “ο δημοκρατικός δρόμος προς τον σοσιαλισμό δε θα είναι ένα απλό ειρηνικό πέρασμα”, καταλαβαίνουμε ότι για τη στοιχειώδη κοινωνική αυτοάμυνα απαιτούνται συγκεκριμένα “ποσά” βίας, υποστηρίξιμα τουλάχιστον στα τμήματα της κοινωνίας που μας ενδιαφέρουν προνομιακά…»
Αυτές είναι μερικές μόνο απο τις θέσεις και απόψεις του στελέχους της Κουμουνδούρου, που σήμερα καταγγέλει τις Αρχές, και αποδεικνύουν περίτρανα ποια είναι η στάση των Συριζαίων απέναντι στην βια των κουκουλοφόρων! Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και γιοι στελεχών του αποκαλύπτεται πως συνδέονται με τον γνωστό- πασίγνωστο χώρο! Θυμηθείτε μόνο τον κανακάρη του άλλου στελέχους, του Βρούτση!

Δεν υπάρχουν σχόλια: