Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ (21-10-2012)


www.papaphotis.org

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ (21-10-2012)

Του Φώτη Παπαφώτη

Στις 12/10/2012 ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος Β’ έδωσε Συνέντευξη στην Ιστοσελίδα ΛΑΙΜΗΤΟΜΟΣ. Στις 13/10 την αναρτήσαμε και εμείς στην Ιστοσελίδα μας. Την ίδια μέρα με ανακοίνωσή μας πληροφορούσαμεν τους αναγνώστες μας ότι σήμερα, 21-10-2012, θα δίδαμε την απάντησή μας στην ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ. Ιδού η απάντησή μας:-

Ο Αρχιεπίσκοπος απάντησε σε 21 ερωτήσεις της ιστοσελίδας. Θα σχολιάσω τις 7 απαντήσεις που αναφέρονται στο Εθνικό θέμα.


Ερώτηση ΛΑΙΜΗΤΟΜΟΥ: - Φαινόμενα διαφθοράς στην πολιτική παρατηρούνται στην Κύπρο;
Απάντηση ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ: - Μιμούμεθα μη φοβάστε. Όπως έπαιρναν και παίρνουν μίζες στην Ελλάδα άρχισαν και οι δικοί μας πολιτικοί. Είμεθα Έλληνες... Αυτό είναι μια επιβεβαίωση ότι είμαστε γνήσιοι Έλληνες.
Τα σχόλιά μου: - Δεν υπάρχουν μίζες καλές και κακές. Οι μίζες είναι πάντα κακές. Γιατί είναι ΚΛΟΠΗ ΚΑΙ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΟΥ ΒΑΛΑΝΤΙΟΥ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. Συνεπώς ΤΟΥ ΒΑΛΑΝΤΙΟΥ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. Το καρκίνωμα των μιζαδόρων πρέπει να διώκεται απηνώς, και όχι να εξωραΐζεται και επενδύεται με γαλανόλευκα χρώματα. Οι μίζες είναι μεταδοτική ασθένεια επικίνδυνη όταν δε διώκεται. Και μάλιστα όταν καλούμαστε να μη την φοβούμαστε με το σκεπτικό ότι οι δικοί μας μιζαδόροι μιμούνται τους Ελλαδίτες μιζαδόρους και με αυτόν τον τρόπον επιβεβαιώνουν ότι είμαστε γνήσιοι Έλληνες! Δηλαδή η συνταγή του Αρχιεπισκόπου είναι εσφαλμένη, αβάσιμη, εξωπραγματική και επικίνδυνη. Αντί να καταδικάσει τις μίζες, τις αφήνει ανενόχλητες με το αστείο δικαιολογητικό ότι: -
α) είναι προϊόν μίμησης. Και
β) Αποδεικνύουν ότι είμαστε γνήσιοι Έλληνες!...

Δεύτερη Ερώτηση: - Μακαριότατε, είστε μια ισχυρή προσωπικότητα στο νησί. Ποιός είναι ο δικός σας ρόλος στην πολιτική;
Απάντηση ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ: - Εγώ δεν κάνω πολιτική. Δεν πολιτεύομαι. Με ενδιαφέρει ο κυπριακός λαός. Ο Ελληνικός Ορθόδοξος Κυπριακός λαός, που είναι και το ποίμνιό μου. Με ενδιαφέρει να μείνει εδώ, στη γη των πατέρων του. Μου είναι αδιανόητο να φανταστώ, όχι να το δω στην πράξη, την ημέρα που θα σηκωθεί να φύγει γιατί δε θα έχει ζωή εδώ και θα αναζητά πατρίδες αλλού. Ζω τον αγώνα του κυπριακού λαού που από το 1955.
Έβλεπα τις μανούβρες που έκανε η Μεγάλη Βρετανία για τα δικά της συμφέροντα, τις βάσεις που διαθέτει στο νησί, και πως έσπρωχνε την Τουρκία για να δημιουργήσει ρήγμα μέσα στις δύο κοινότητες. Εδώ δεν είχαμε ποτέ πρόβλημα θρησκευτικό. Ούτε σήμερα έχουμε αλλά ούτε και στο μέλλον θα έχουμε. Οι Τούρκοι μωαμεθανοί ερχόντουσαν στις θρησκευτικές γιορτές τις δικές μας και γίνονταν μέτοχοι της δικής μας χαράς. Και ο ορθόδοξος λαός μας πήγαινε στις δικές τους γιορτές. Οι Τουρκοκύπριοι και οι Ελληνοκύπριοι είναι ανοικτόμυαλοι άνθρωποι.
Τα σχόλιά μου: - Ασφαλώς και κάνει πολιτικήν ο Αρχιεπίσκοπος. Ασφαλώς και μόνον Εθνικό Αγώνα δεν κάμνει. Αψευδής Μάρτυρας της πικρής αυτής Αλήθειας η Συνέντευξη του στην ιστοσελίδα ΛΑΙΜΗΤΟΜΟΣ η οποία υποστηρίζει τις θέσεις του Αναστασιάδη στο Εθνικό θέμα. Μήπως οι Αγγλοκίνητες τουρκικές θέσεις του Νίκου Αναστασιάδη οι οποίες οδηγούν στην τουρκοποίηση της Κύπρου είναι Εθνικός Αγώνας και όχι πολιτική; Όχι ασφαλώς. Οι θέσεις Αναστασιάδη – και συνεπώς και Αρχιεπισκόπου – είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ και όχι Εθνικός Αγώνας. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ Β’ ΚΑΜΝΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΘΝΙΚΟΝ ΑΓΩΝΑ.

Τρίτη Ερώτηση: - Πως βλέπεται την προεκλογική εκστρατεία;
Απάντηση Αρχιεπισκόπου: - Νομίζω πως δεν υπάρχει διαφορά από τις άλλες. Εκείνο που θα παίξει ρόλο είναι μεταξύ δεξιάς και αριστεράς. Πιστεύω ότι η αριστερά επειδή είχε τη διακυβέρνηση του τόπου τα τελευταία 5 χρόνια με την πολιτική που άσκησε δεν έχει δυνατότητες να κερδίσει.
Τα σχόλιά μου: - Η απάντηση του Αρχιεπισκόπου επαναλαμβάνει την προπαγάνδα του Αναστασιάδη η οποία στοχεύει στην πόλωση για να μπορέσει να αναρριχηθεί στο ύπατο αξίωμα της Κυπριακής Δημοκρατίας, και έτσι να μπορέσει να τη διαλύσει και να τη συρρικνώσει σε ένα μικρό Ελληνικό Κράτος του οποίου η κυριαρχία θα περιορίζεται στο σήμερα μη κατεχόμενο τμήμα του Νησιού.
Εξάλλου, το γεγονός ότι από την προεκλογική εκστρατείαν απουσιάζει ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΘΕΜΑ, ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ, ο Αρχιεπίσκοπος το θεωρεί λογικό και φυσιολογικό, και ΔΕΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙ. Γι’ αυτό ούτε και αναφέρεται στην απουσία του. Αυτό, βέβαια, δεν είναι ΕΘΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ, αλλά απλή σκέττη ΠΟΛΙΤΙΚΗ. Και μάλιστα ΜΗ ΕΘΝΙΚΗ πολιτική –ΑΝΤΕΘΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.

Τέταρτη Ερώτηση: - Ποιος πιστεύεται ότι θα είναι ο επόμενος πρόεδρος;
Απάντηση Αρχιεπισκόπου: - Πιστεύω πως θα είναι ο κ Αναστασιάδης. Και οι δημοσκοπήσεις τον φέρνουν πρώτο, μετά και την στήριξη του από το ΔΗ.ΚΟ. Έχουν μια σχετική μειοψηφία που πιθανόν να μην υπάρξουν ούτε δύο γύροι. Μπορεί να βγει και από τον πρώτο γύρο.
Τα σχόλιά μου: - Άμεση είναι η απάντηση του Αρχιεπισκόπου. Και με ικανοποίηση υιοθετεί και προβάλλει τα ευρήματα των Δημοσκοπήσεων που αυτήν την στιγμήν φέρουν τον Αναστασιάδην ως τον Νικητήν των εκλογών, ακόμη και από τον πρώτο γύρο!... Στον Ουρανόν αναζητούσε ο Αναστασιάδης τέτοιον υποστηρικτή και τον βρήκε στην Γή… Είναι απορίας μεγάλης άξιον για τον Λαόν να πληροφορηθεί ΠΩΣ ΕΓΙΝΕΝ Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΥΒΟΛΗΤΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ, ΣΕ ΕΝΘΕΡΜΟ ΘΙΑΣΩΤΗΝ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ. Ποιος ΑΛΛΑΞΕΝ; Ο Αναστασιάδης ή ο Αρχιεπίσκοπος; Ο Λαός αναμένει ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΑΜΕΣΕΣ, ΣΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ από τον Αρχιεπίσκοπον – όχι από τον ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΝ ΕΥΠΕΙΘΗ ΘΕΡΑΠΟΝΤΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Νίκον Χρυσάνθου Αναστασιάδην.

Πέμπτη Ερώτηση: - Ποια είναι τα στοιχεία της προσωπικότητας του κ Αναστασιάδη που σας κάνουν να πιστεύεται ότι θα είναι ικανός πρόεδρος για την Κύπρο;
Απάντηση Αρχιεπισκόπου: - Πιστεύω ότι οι θέσεις που παρουσιάζει σήμερα είναι σωστές. Είναι θέσεις που έχουμε κι εμείς. Πρέπει να ακολουθήσει αυτή την πορεία αλλά πρέπει να προσέξει και την υστεροφημία του. Πιστεύω πως θα εργαστεί και θα δώσει όλο τον καλό εαυτό του να υπηρετήσει αυτόν τον τόπο, τον λαό. Είναι μια χρυσή ευκαιρία να μείνει στην ιστορία ως θετικός παράγοντας.
Ένα δεύτερο, είναι η λύση του κυπριακού. Δεν εξαρτάται από εμάς. Εξαρτάται από την Τουρκία. Δυστυχώς αυτή τη στιγμή, υπάρχει ένας τούρκος πρωθυπουργός ο οποίος έχει βάλει πολύ ψηλά τον πήχη. Οραματίζεται έως το 2022, που συμπληρώνονται τα 100 χρόνια της Νέας Τουρκικής Δημοκρατίας να δημιουργήσει μια υπερδύναμη. Λέει ότι η Τουρκία θα είναι έως τότε, 100 εκατομμυρίων πολιτών, θα είναι υπερδύναμη. Είναι ήδη μέσα στου G20 και φιλοδοξεί έως το ΄22 να είναι μέσα στους πρώτους δέκα και πολύ πιο μπροστά. Έχει τον τρίτο στρατό αριθμητικά παγκοσμίως. Μεσουρανεί. Πως θα δεχθεί να δώσει μια δημοκρατική λύση που θέλουμε κι εμείς. Μια λύση βιώσιμη;
Τα σχόλιά μου: - α) Οι θέσεις – όχι τα ωραία παχνά και παραπλανητικά λόγια – του Αναστασιάδη είναι σήμερα όπως και χτες. Δεν αλλάζουν ιώτα εν ή κεραίαν μίαν. Οι θέσεις του Αρχιεπισκόπου ήσαν χτες – όπως ο ίδιος έλεγεν – διαφορετικές από εκείνες του Αναστασιάδη. Σήμερα λέγει ότι είναι οι ίδιες με εκείνες του Αναστασιάδη. Άρα, για εκείνους που δεν θέλουν να υποδύονται τον ρόλον του εθελοτυφλούντος, ο Αρχιεπίσκοπος σήμερα ουσιαστικά μας πληροφορεί ότι οι θέσεις αμφοτέρων ήσαν ΠΑΝΤΟΤΕ ταυτόσημες. Τότε γιατί χτες ο Αρχιεπίσκοπος ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΑ απέρριπτε το ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ να ψηφίσει τον Αναστασιάδην ως τον επόμενον Πρόεδρον της Κ. Δημοκρατίας; Σε αυτό το ΓΙΑΤΙ δεν αναμένεται οποιαδήποτε απάντηση από τους δύο σήμερα ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΟΔΟΙΠΟΡΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΟΥΣΑ!... Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ θα δοθεί αργότερα – ΕΑΝ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ – από εμέ.
β) Ο Αρχιεπίσκοπος λέγει δύο πράγματα αντιφατικά και ΠΕΡΙΕΡΓΑ, όταν καλεί τον Αναστασιάδην να ακολουθήσει την σωστήν πορείαν που χάραξε και με την οποία συμφωνεί και ο ίδιος, και από την άλλη τον προειδοποιεί να προσέξει και την υστεροφημία του στην υλοποίηση αυτής της πορείας… ΓΙΑΤΙ; Μήπως η πιστή εφαρμογή των σωστών θέσεών του εμπεριέχουν μέσα τους τον κίνδυνον να χάσει την καλή υστεροφημίαν; Ε, μα τότε, σημαίνει ότι αυτές οι θέσεις τους δεν είναι σωστές πραγματικά αλλά φαινομενικά. Και αντιλαμβάνονται και οι ίδιοι αυτήν την αντινομίαν – ΑΠΑΤΗΝ εις βάρος ενός ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΥ ΛΑΟΥ!...
γ) «Η λύση του Κυπριακού, δεν εξαρτάται από εμάς. Εξαρτάται από την Τουρκία» διακηρύττει μετά βεβαιότητος ο Αρχιεπίσκοπος και με διάφορα επιχειρήματα μας υποβάλλει ότι η Τουρκία δεν θα δεχθεί ποτέ να δώσει μια δημοκρατική λύση που θέλουμε εμείς».
Εάν πράγματι η λύση εξαρτάται από την Τουρκίαν και όχι από εμάς, τότε γιατί για 38 χρόνια αγωνιζόμαστε για λύση; Γιατί οι Πολιτικοί μας Ηγέτες εμπαίζουν τον Λαόν και τον καλούν να αγωνίζεται και να κάνει θυσίες; Γιατί δεν δηλώνουν ότι αδυνατούν να μας ελευθερώσουν; Και να μας αδειάζουν την γωνιά; Και να αναλάβουν άλλοι οι οποίοι χαρακτηρίζουν ΨΕΥΔΟΣ ΑΣΥΣΤΟΛΟ και ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ που στοχεύει να γονατίσει τον Λαόν και να αποδεχθεί την Κατοχήν και τις συνέπειές της, τον ισχυρισμόν ότι δήθεν η λύση δεν εξαρτάται από εμάς, αλλά από την Τουρκίαν; Μα η Τουρκία δεν ήλθε στην Κύπρο για να φύγει. Θα ήταν ΜΕΓΙΣΤΟΣ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ να αναμένουμε να φύγει μόνη της η Τουρκία. Όπως δήλωσεν ο Πρωθυπουργός της Εισβολής Μπουλέτ Ετσεβίτ τρεις ημέρες μετά την εισβολή σε ερώτηση δημοσιογράφου πότε θα αποχωρήσει η Τουρκία από την Κύπρο: «Μα πήγαμε για να μείνουμε. Όχι για να φύγουμε». Οι Τούρκοι δεν φεύγουν μόνοι τους. ΕΚΔΙΩΚΟΝΤΑΙ. Το κλειδί της Λύσης δεν το κρατά ο Κατακτητής. Το κρατάνε οι σκλάβοι. Η Λύση εξαρτάται από ΕΜΑΣ – από τον ΑΝΕΝΔΟΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΜΑΣ. Το ΧΡΥΣΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΝ ΑΔΟΥΛΩΤΩΝ ΣΚΛΑΒΩΝ.
Το ΜΕΙΟΔΟΤΙΚΟ ΨΕΥΔΟΣ ότι το κλειδί της Λύσης το κρατά η Τουρκία, είναι το ΟΠΙΟ με το οποίον το ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΑΔΡΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΓΙΩΘΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΑΤΟΧΗ!...
ΜΑΤΑΙΟΠΟΝΟΥΝ, ΟΜΩΣ, ΟΛΟΙ. ΛΟΓΑΡΙΑΖΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΟΝ. ΚΑΙ ΞΕΝΟΔΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΑΟΣ!...

Έκτη Ερώτηση: - Βλέπεται το Κυπριακό ζήτημα να «παγώνει» προς το παρόν και να ξανά ανοίγει κάποια χρόνια αργότερα;
Απάντηση Αρχιεπισκόπου: - Πιστεύω ότι ώριμα θα πράξει η νέα κυβέρνηση και να μην αρχίσει αμέσως τις διαπραγματεύσεις προς λύση. Άλλωστε, έχουν ήδη αποτελματωθεί. Να ασχοληθεί πρωτίστως με την οικονομική κρίση και κατά δεύτερο με το εθνικό θέμα γιατί όπως είπα, δεν εξαρτάται από εμάς. Και πρέπει ο νέος πρόεδρος να είναι προσεκτικός. Οι συνομιλίες τα τελευταία χρόνια είχαν ως βάση την Ομοσπονδία, όμως οι Τούρκοι δεν συζητούσαν για ομοσπονδία αλλά για δύο ξεχωριστά κράτη.
Ο κ Ερντογάν πολλές φορές το τόνισε κι απορούσα, εγώ που δεν είμαι πολιτικός και δεν ξέρω πολλά πράγματα. Γιατί συζητούμε αφού οι Τούρκοι θέλουν δύο κράτη. Θέλουν Συνομοσπονδία και κάτι χειρότερο από την Συνομοσπονδία. Όταν είπα «καλύτερα ας μείνουμε στην παρούσα κατάσταση γιατί οι συνομιλίες θα φέρουν κάτι χειρότερο» με κατηγόρησαν ότι θέλω διχοτόμηση. Ούτε θέλω, ούτε πιστεύω στη διχοτόμηση. Αλλά αν θα κάνω μια κατάσταση χειρότερη από την παρούσα γιατί να μην αφήσω τα πράγματα ως έχουν. Η νόμιμη κυβέρνηση είναι η Κυπριακή Δημοκρατία που εκφράζουμε εμείς. Από εκεί είναι ψευδοκράτος και θα παραμείνει ψευδοκράτος.
Τα σχόλιά μου: - Με τις θέσεις του αυτές ο Αρχιεπίσκοπος λύνει οριστικά το Κυπριακό! Πώς;
1.       Αναγνωρίζει την Κατοχήν και τα Αποτελέσματά της ως ΤΕΤΕΛΕΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΣΙΜΕΝΤΩΜΕΝΑ!
2.       Πιστεύει ότι η διχοτόμηση είναι οριστική και αναλλοίωτη!
3.       Φρονεί ότι η Κυπριακή Δημοκρατία θα παραμείνει με κυρίαρχον έδαφος αυτό που σήμερα ελέγχει!
4.       Είναι βέβαιος ότι το ψευδοκράτος δεν πρόκειται ποτέ να αναγνωριστεί και να καταστεί νόμιμο Κράτος!...
Η «λύση» αυτή δεν είναι μόνον ΕΝΔΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΛΕΘΡΙΑ, είναι ταυτόχρονα και ΟΥΤΟΠΙΚΗ. Για δύο λόγους! –
Πρώτον, γιατί η Τουρκία την απορρίπτει. Και ήδη προχωρεί στην αναβάθμιση και αναγνώριση του Κράτους της Κατοχής. Και
Δεύτερον, γιατί η Τουρκία, με εφαλτήριο το Τουρκικό Κράτος (με αυτό το όνομα εδήλωσαν οι Τούρκοι ότι θα αγωνιστούν να αναγνωρισθεί το σημερινό παράνομο κράτος τους το οποίο ονομάζεται Τουρκική Δημοκρατία Βόρειας Κύπρου) θα κατακτήσει ΕΙΡΗΝΙΚΑ και τη σήμερα ελεύθερη Κύπρο, και θα προσαρτήσει ολόκληρο το Νησί.
Οι θέσεις αυτές του Αρχιεπισκόπου και του Αναστασιάδη είναι πολύτιμον ΝΟΜΙΚΟΝ όπλον στα χέρια της Άγκυρας στην Εκστρατεία της για αναγνώριση του Κράτους της Κατοχής. Και τούτο με την έννοιαν ότι εμείς δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει λύση, και ότι είμαστε ικανοποιημένοι με το καθεστώς της Διχοτόμησης!.. ΧΡΥΣΟ ΑΓΑΛΜΑ ΘΑ ΣΤΗΣΕΙ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΝ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΝ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ!..

Έβδομη Ερώτηση: - Δεν πιστεύετε ότι δόθηκαν ευκαιρίες επίλυσης του θέματος, όταν η Κύπρος ήταν οικονομικά δυνατή και τις χάσαμε;
Απάντηση Αρχιεπισκόπου: - Ποτέ δεν δόθηκε στο λαό μας ευκαιρία για λύση που να είναι βιώσιμη και λειτουργική. Ούτε όταν ήμασταν αποικία των βρετανών, ούτε μετά στις προσεγγίσεις με τους τούρκους. Όσοι λένε ότι δόθηκαν ευκαιρίες και δεν τις αξιοποιήσαμε να μου επιτραπεί να πω πως εθελοτυφλούν και δεν ξέρουν τι εστί κυπριακό πρόβλημα. Απέναντι έχουμε τους τούρκους που ξέρουν καλά τη θέλουν και έχουν ένα σχεδιασμό μπροστά τους ενός αιώνα. Εμείς είμαστε πολύ κοντόφθαλμοι.
Τα σχόλιά μου: - Νοουμένου ότι δεν θα ήθελα να δεχθώ ότι ο Αρχιεπίσκοπος λέγει ΨΕΜΑΤΑ, είμαι εκ των πραγμάτων ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να πω απερίστροφα ότι ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος Β’ είναι, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΣ.
Αναφέρω ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΧΑΜΕΝΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ: -
Πρώτη ΧΑΜΕΝΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ: - ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΜΑΚΑΡΙΟΥ –ΧΑΡΝΤΙΓΚ (1956)
-        Ο Κυβερνήτης προσφέρει Αυτοκυβέρνηση για 7 χρόνια. Και ευθύς αμέσως Άσκηση του Δικαιώματος της Αυτοδιάθεσης.
-        - Ο Μακάριος επιφυλάσσεται να απαντήσει αφού προηγουμένως διαβουλευθεί με τον Διγενήν.
-        Συναντώνται στον Κύκκον. Ο Αρχηγός της ΕΟΚΑ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ, την πρόταση Χάρντιγκ. Καλεί αμέσως τους αντάρτες της περιοχής Κύκκου και τους ανακοινώνει τη λήξη του Αγώνα. Και τότε βγάζουν και τις ΠΡΩΤΕΣ φωτογραφίες.
-        Ο Μακάριος επαναρχίζει τις Συνομιλίες. Και ταυτόχρονα δίδει οδηγίες σε αγωνιστές της ΕΟΚΑ, ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΤΟΥ ΔΙΓΕΝΗ, να ρίξουν σε ανοικτούς χώρους χειροβομβίδες τις οποίες τους έδωσεν ο ίδιος στην Αρχιεπισκοπή. Οι βόμβες ερρίφθησαν επί τη αφίξει του Βρεττανού Υπουργού Αποικιών Λέννοξ Μπόϋντ για να μετάσχει των Συνομιλιών στο τελευταίο στάδιό τους!... Ερρίφθησαν συνολικά 19!...
-        Ναυαγούν οι Συνομιλίες. Και μαζί με αυτές η προσφορά του Κυβερνήτη!
-        Ακολουθεί η εξορία στις Σεϋχέλλες των 4.

Δεύτερη ΧΑΜΕΝΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ: - ΣΧΕΔΙΟ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ (1964)
Το Συμβούλιο του Στέμματος αποφασίζει η Κυπριακή Βουλή να κηρύξει την Ένωσην και η Βουλή των Ελλήνων να την αποδεχθεί αμέσως. Ο Υπουργός Άμυνας Πέτρος Γαρουφαλιάς συναντά τον Μακάριον στην Λευκωσία και συζητεί το Σχέδιο Ανακήρυξης στην παρουσίαν Σπύρου Κυπριανού και Πολύκαρπου Γιωρκάτζιη. Ο Μακάριος αποδέχεται. Και οι Κυπριανού και Γιωρκάτζιης αποχωρούν. Ήταν προχωρημένη η νύκτα. Οι δύο μένουν και συνεχίζουν ανταλλαγή απόψεων για τα πρακτικά μέτρα υλοποίησης της ΚΟΙΝΗΣ πια απόφασης. Σε μια στιγμή ο Μακάριος ρωτά τον Γαρουφαλιά αν μπορεί να γίνει Αντιβασιλέας!... Ο Υπουργός απαντά αρνητικά λέγοντας ότι το Σύνταγμα δεν προβλέπει θέσην Αντιβασιλέα. Και χωρίζουν για να συναντηθούν την επομένην πριν αναχωρήσει για την επιστοφή ο Υπουργός.
Την άλλην ημέραν ο Μακάριος ανακοινώνει αναθεώρηση της απόφασής του!...

Τρίτη ΧΑΜΕΝΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ: - Γ’ ΣΧΕΔΙΟ ΑΤΣΕΣΟΝ (1964)
Το Α’ και το Β’ Σχέδιο απορρίπτονται από την Ελλάδα – Πρωθυπουργός ο Γεώργιος Παπανδρέου.
Το Γ’ Σχέδιο Άτσεσον γίνεται αποδεκτόν από την Ελλάδα, απορρίπτεται, όμως, από το Μακάριο.
Το Γ’ Σχέδιο Άτσεσον ήταν το καλύτερο που πήραμε ποτέ για λύση του Κυπριακού. Προνοούσε: -
1.       Ένωσην όλης της Κύπρου με την Ελλάδα.
2.       Οι Τουρκοκύπριοι θα είχαν Δικαιώματα Μειονότητος τα οποία είχαν και οι Τούρκοι της Θράκης.
3.       Οι Έλληνες που εκδιώχθηκαν από την Κων/πολη και άλλες Τουρκικές πόλεις εδικαιούντο να επανεγκατασταθούν και να αποτελέσουν Μειονότητα με δικαιώματα τα ίδια που είχαν οι Τούρκοι της Θράκης και θα έχουν και οι Τούρκοι της Ενωμένης με την Ελλάδα Κύπρου.
4.       Η Τουρκία θα εσέβετο τις Πρόνοιες της Συνθήκης της Λωζάνης για τα Νησιά Ίμβρος και Τένεδος.
5.       Θα παρεχωρείτο στην Τουρκία ΕΠΙ ΕΝΟΙΚΙΩ για 50 χρόνια βάσις στην Καρπασίαν. Τα μεγάλα χωριά Γιαλούσα Ριζοκάρπασο και άλλα και ο δρόμος προς το μοναστήρι του Αποστόλου Ανδρέα θα ήσαν εκτός της ενοικιασμένης βάσεως. Η έκταση της εκμισθωμένης βάσης δεν θα υπερέβαινε το 4,5% της συνολικής εδαφικής έκτασης της Κύπρου. Και
6.       Δημιουργείται Κοινόν Αμυντικόν Όργανον Ελλάδας και Τουρκίας το οποίο δεν θα περιορίζεται εις την στρατιωτική συνεργασίαν, αλλά θα επεκτείνεται και εις την πολιτική και τουριστική. Και

Τέταρτη ΧΑΜΕΝΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ: - ΟΙ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΣΤΟΝ ΕΒΡΟΝ (1967)
Η στρατιωτική κυβέρνηση των Αθηνών μόλις κατέλαβε την εξουσίαν εκδήλωσεν την πρόθεσή της να συνεχίσει τον Ελλαδοτουρκικόν Διάλογο για Ένωση από το σημείο στο οποίον έφτασεν το Δεκέμβρη του 1966, ύστερα από τις συνομιλίες Τούμπα και Τσακλαγιαγκίλ στο Παρίσι. Οι συνομιλίες συνεχίστηκαν και’ όλην τη διάρκεια του καλοκαιριού, και στα τέλη του Αυγούστου οι Πρέσβεις της Ελλάδος στην Ν. Υόρκη Π. Χριστόπουλος και στην Άγκυρα Μ. Δελιβάνης συμφωνούσαν ότι η Τουρκία ήταν έτοιμη να προχωρήσει στην υπογραφή συμφωνίας με την Ελλάδα για την επίλυση του Κυπριακού με βάση την Ένωση.

Οι υψηλού επιπέδου Συνομιλίες Ελλάδος – Τουρκίας στον Έβρο για Ένωση άρχισαν στις 10-9-1967. Και από το πρώτο λεπτό ΕΝΑΥΑΓΗΣΑΝ!... Τι εμεσολάβησεν από τα τέλη Αυγούστου όταν η Τουρκία ήταν έτοιμη να υπογράψει λύση με βάσην την Ένωση; Λίγες μέρες πριν από την έναρξη των Συνομιλιών, αυτές ανετινάχθησαν στον αέρα από συνέντευξη του Μακαρίου στους Sunday Times του Λονδίνου. Έλεγεν προς την Τουρκίαν το μήνυμα του Μακαρίου: - «Η Τουρκία και η Ελλάς συνεζήτουν επί μακρόν, σήμερον δε πρέπει να καταλήξουν εις κάποιον αποτέλεσμα. Είμαι βέβαιος ότι συντόμως θα εύρουν μιαν λύσιν του Κυπριακού. Εάν αυτή είναι αποδεκτή υφ’ ημών, έχει καλώς, εάν όχι, ουδέν θα μεταβληθή και ημείς θα γνωρίζωμεν την θέσιν μας. Προς το παρόν η Κύπρος είναι οικονομικώς υγιής και πολιτικώς σταθερά, ενώ η Ελλάς δεν είναι. Η Κύπρος έχει σήμερον το υψηλότερον βιοτικόν επίπεδον εις την Μ. Ανατολήν εκτός του Ισραήλ. Αλλά ποιος γνωρίζει; Ίσως εντός 5, 10 ή 15 ετών η Κύπρος δεν θα είναι οικονομικώς ισχυρά, ενώ η Ελλάς θα είναι. Τότε η Ένωσις θα είναι κάτι καλόν διά την Κύπρον».

Από τις πιο πάνω δηλώσεις του Μακαρίου συνάγονται τα ακόλουθα:
1.       Ότι ο ελλαδοτουρκικός διάλογος, ο οποίος συνεχιζόταν, θα κατέληγε σύντομα σε λύση.
2.       Ότι η λύση αυτή θα ήταν Ένωση. Και
3.       Ότι η Λευκωσία επιφυλασσόταν να αποδεχθεί ή όχι τη λύση, λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές επιπτώσεις της λύσης!...

Αυτή είναι η ΓΥΜΝΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΑΜΕΝΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ! Όλα τα άλλα είναι ΨΕΥΔΗ! ΨΕΥΔΗ! ΨΕΥΔΗ! Είναι ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΗΣ ΧΑΛΙΜΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ ΔΩΣΙΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΦΕΛΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ ΑΚΡΙΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥΤΑ ΤΩΝ ΟΛΕΤΗΡΩΝ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΜΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: