Ο σκηνοθέτης κ. Λαέρτης Βασιλείου προφανώς από αισθήματα μεγάλης ευγνωμοσύνης πρός τήν Ορθόδοξη Εκκλησία τής Ελλάδος η οποία περιέθαλψε τήν οικογένειά του προσφέρουσα εργασία στόν πατέρα του κ. Ηλία Βασιλείου, ως νεωκόρο επί αρκετά έτη στόν Ι. Ναό Αγίου Δημητρίου Πειραιώς, όταν οικογενειακώς ήλθαν από τήν γείτονα Αλβανία, ανέσυρε από τή ναφθαλίνη τής παγκόσμιας απόρριψης τό θεατρικό έργο «Corpus Christi» τού Αμερικανού κατά δήλωσή του ομοφυλόφιλου συγγραφέα Τέρενς Μάκ Νάλι πού εγράφη τό 1997 καί ενώ στήν αρχή προανήγγειλε ότι θά τό παρουσιάσει στό θέατρο «Άνεσις» (Κηφισίας 14) λόγω τής αφόρητης δυσωδίας καί τής παράνοιας καί γελοιότητος τού έργου καί τής αναμενομένης μικρής προσελεύσεως «ειδικού» κοινού τελικά τό παρουσίασε σέ μιά αποθήκη στό Γκάζι πού έχει μετατραπεί σέ θεατράκι ονόματι «Χυτήριο».
Η απόδοσις από τόν ομοφυλόφιλο συγγραφέα τής ψυχοπαθολογικής εκτροπής τής ομοφυλοφιλίας πού είναι ευθεία ανατροπή τής ανθρώπινης φυσιολογίας καί οντολογίας στόν Αιώνιο καί Πανυπερτέλειο καί Πανάγιο Θεό, ο Οποίος μάλιστα απέθανε γιά τήν ανθρώπινη οικογένεια καθώς καί στούς «αγραμμάτους» μαθητές Του, πού πλησθέντες υπό τού Αγίου Πνεύματος έγιναν οι πλέον έγκριτοι φιλοσοφούντες θεολόγοι τής παγκοσμίου ιστορίας καί αυτό όχι γιά νά προσποριστούν θέσεις, αξιώματα καί ηδονές τού κόσμού τούτου αλλά μαρτύρια, διωγμούς καί θάνατο, υπενθυμίζει τόν ανθρωπομορφισμό τών κατασκευασμένων θρησκειών τού κόσμου, στούς θεούς τών οποίων οι κατασκευασταί τους άνθρωποι προσέδωσαν τά δικά τους χυδαία, ποταπά καί διεστραμμένα πάθη γιά νά καταπνίξουν προφανώς τόν έλεγχο τής συνειδήσεώς τους πού σέ στιγμές πνευματικής νηνεμίας εξεγείρεται εναντίον τους διαμαρτυρομένη γιά τό έγκλημα καθοσιώσεως σέ βάρος τής υπάρξεώς τους.
Η Ι. Σύνοδος τής Εκκλησίας τής Ελλάδος ως ώφειλε κατεδίκασε αυτή τήν αισχρότητα καί τήν βάναυση καί κακόβουλη καθύβριση, υπό τό πρόσχημα τής δήθεν τέχνης τού αληθινού Θεού τής αμωμήτου μας πίστεως καί κάλεσε τόν ορθόδοξο λαό μας νά αποδοκιμάση αυτή τήν πρόκλησι καί ύβρι.
Παρέλκει κανείς βέβαια νά αναφέρει ότι οι συντελεσταί τής δυσώδους αυτής παράστασης, οι ηθοποιοί καί θεαταί θέτουν εαυτούς εκτός Εκκλησίας μέ ότι αυτό αιώνια συνεπάγεται. Εντύπωση όμως προκαλεί η ανύπαρκτη δημοκρατική ευαισθησία τού εντύπου τύπου ως λ.χ. τής δημοκρατικής εφημερίδας «Αυγή», πού έσπευσαν νά καλύψουν τό ανοσιούργημα τών συντελεστών ποδοπατούντες καί αυτοί μέ τήν σειρά τους χυδαία τά θρησκευτικά αισθήματα τού Ορθοδόξου Ελληνικού λαού, πού καθυβρίζονται καί προσβάλλονται βαναυσότατα μέ αυτό τό παρανοϊκό παραλήρημα τού ομοφυλόφιλου Αμερικανού συγγραφέα.
Αποδεικνύεται έτσι πόσο πολύ σέβονται τούς συνανθρώπους τους καί συνεπώς τήν δημοκρατία γιά τήν οποίαν δήθεν αγωνίζονται γιατί είναι γνωστή η αρχή ότι στήν δημοκρατία η ελευθερία καί τά δικαιώματα τού ενός εξικνούνται έως εκεί πού αρχίζουν η ελευθερία καί τά δικαιώματα τού άλλου.
Τώρα βέβαια άν υπήρχε δυνατότης διαλόγου μέ τούς απαραδέκτους συντελεστάς αυτής τής αθλιότητος θά τούς έλεγε κανείς νά δοκιμάσουν νά παίξουν τό ίδιο έργο σέ κάποια μουσουλμανική χώρα γιά νά αποκεφαλισθούν αυθωρεί καί ολίγον πρίν τήν εκτέλεσή τους, ίσως κατανοήσουν ποίο τό μέγεθος τής πίστεως τήν οποίαν ο αιώνιος Θεός ενέπνευσε διά τού ενσαρκωθέντος Υιού Του στήν ανθρωπότητα διά τής θυσίας τού Οποίου μεταστοιχείωσε καί μετήλλαξε τήν εκδικητική καί εγκληματική πεπτωκυία ανθρώπινη φύση πού καλείται εντός τής αληθούς Εκκλησίας τού Χριστού νά αγαπά τούς εχθρούς καί νά εύχεται υπέρ τών αδικούντων καί υβριζόντων.
Σέ αυτό τό ανοσιούργημα συνέπραξε καί η γνωστή καί από τήν ποινική της εμπλοκή μέ τόν τέως σύζυγό της κ. Απόστολο Δοξιάδη, ηθοποιός κ. Βάσια Παναγοπούλου πού κατά δήλωσή της απέδωσε τό αίσχιστο αυτό κείμενο στήν Ελληνική γλώσσα.
Χρήσιμο είναι παρεμπιπτόντως όλοι αυτοί οι απίθανοι τύποι πού θέλουν νά γεμίσουν τήν Ελλάδα μέ Μουσουλμάνους ή πού αγωνίζονται ως ο γνωστός δημοκράτης κ. Παπαδημούλης τού ΣΥΡΙΖΑ νά ανεγερθεί τό τέμενος στό Βοτανικό νά παρακαλουθήσουν άν τό αντέχουν τόν κτηνώδη αποκεφαλισμό εν ονόματι τού ανυπάρκτου Θεού Αλλάχ χριστιανού νέου στήν Τυνησία τής δήθεν Αραβικής άνοιξης όπως τήν παρουσίασε η Αιγυπτιακή τηλεόραση
Ο Μ Η Τ Ρ Ο Π Ο Λ Ι Τ Η Σ + ο Πειραιώς Σ Ε Ρ Α Φ Ε Ι Μ ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου