Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Ἱεροκατάκριση;


http://orthodoxia-ellhnismos.blogspot.com/2010/09/blog-post_3232.html#more

Ν προσέχετε, δελφοί μου, ο κοσμικο κα μ κατηγορτε τος παπάδες σας, ν μ τος βρίζετε κα ν μ τος παραμελτε, διότι βάνετε φωτι κα καίεσθε · διότι ο παπάδες εναι νώτεροι κα π τος γγέλους κα π τος βασιλες. γώ, δελφοί μου, γνώμη μου τσι μ λέγει ν κάμω. Ἐὰν παντ να παπ κα να βασιλέα, μ φαίνεται ελογον τν παπ ν βάλω ν καθήση ψηλότερα π τν βασιλέα · κα ἐὰν παντήσω να παπ κα ναν γγελον, πρτα θ χαιρετήσω τν παπ κα πειτα τν γγελον. Διότι, δελφοί μου, εναι νώτερος κα π τν γίαν Τράπεζαν, νώτερος κα π τ γιον Ποτήριον · διότι τ γιον Ποτήριον εναι ψυχον, μ ερες μεταλαμβάνει τ χραντα Μυστήρια καθ’ κάστην μέραν, τ τίμιον σμα κα αμα το Κυρίου μς ησο Χριστο κα Θεο. γώ, δελφοί μου, δν χω καμμίαν κατηγορίαν ν κάμω τν παπάδων, διότι εναι παπάδες κα χουν τν Χριστν πού τος παιδεύει κα τι σφάλμα κάμουν ο παπάδες, χει ...
Χριστς μς ράβδον σιδηρν δ’ ατούς.
ΑΓΙΟΣ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ
περισσότερα δ

Δεν υπάρχουν σχόλια: