ΠΗΓΗ.Το Χριστουγεννιάτικο κλίμα μού φέρνει στο μυαλό, αγαπητοί αναγνώστες, παιδικές αναμνήσεις από τη Θεσσαλονίκη. Θυμούμαι, λοιπόν, τη φάτνη και το Χριστουγεννιάτικο δέντρο που εντυπωσίαζαν μικρούς και μεγάλους. Μάλιστα έμαθα ότι επί 99 χρόνια ελευθέρου βίου μετά την Τουρκοκρατία η πόλη του Αγίου Δημητρίου πάντα είχε σε περίοπτη θέση μία φάτνη με την Παναγία, το Θείο Βρέφος, τον Ιωσήφ και τους μάγους. Φέτος όμως ο πολυπολιτισμικός δήμαρχος κ. Γιάννης Μπουτάρης αποφάσισε να μην υπάρξει φάτνη, προφανώς για να μη θιγούν οι Τούρκοι τουρίστες που θα έλθουν να επισκεφθούν το σπίτι του Κεμάλ. Αλλά και το κλασικό έλατο ενοχλούσε την αισθητική του μεταμοντέρνου δημάρχου. Όχι, μην νομίσετε ότι τήρησε την ελληνική παράδοση και στόλισε φωτεινό καραβάκι στην πλατεία Αριστοτέλους. Έκανε κάτι ρηξικέλευθο. Έβαλε μερικά φωτισμένα αντικείμενα αγνώστου ταυτότητος επάνω σε μία πλωτή σχεδία και τα έριξε στον Θερμαϊκό κόλπο. Αλλά ο κόλπος έκανε τα ... κόλπα του και η σχεδία βούλιαξε! Ο άνεμος Βαρδάρης δεν βλέπει με καλό μάτι τους νεωτερισμούς του Δημάρχου.
Μια ευχή θα κάνω λόγω της ημέρας και μία παράκληση θα απευθύνω προς τον -κατά τα άλλα συμπαθή- Δήμαρχο της γενέτειράς μου. Το 2012 που έρχεται σε λίγες ημέρες σηματοδοτεί τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης και γενικότερα της Βορείου Ελλάδος (πλην Θράκης) κατά τους Βαλκανικούς Πολέμους. Ελπίζω να μην υλοποιηθούν κάτι περίεργες απόψεις της δημοτικής αρχής, δηλαδή να φέρουμε Τούρκους και Σκοπιανούς για να συνεορτάσουν μαζί μας. Θυμίζω ότι στις 26 Οκτωβρίου 1912 ο Ελληνικός Στρατός, με Αρχιστράτηγο τον Διάδοχο Κωνσταντίνο και υπό τη στιβαρή Πρωθυπουργία του Ελευθερίου Βενιζέλου, εισήλθε θριαμβευτικά στη Θεσσαλονίκη, την ημέρα της εορτής του πολιούχου Αγίου Δημητρίου. Οι Οθωμανοί Τούρκοι ήσαν οι επί πέντε αιώνες κατακτητές που ηττήθηκαν, άρα δεν βλέπω σε τι θα εξυπηρετήσει η παρουσία Τούρκων επισήμων. Όσο δε για τους Σκοπιανούς ψευδομακεδόνες ήσαν την εποχή εκείνη ανύπαρκτοι και άγνωστοι σε ιστορικούς και πολιτικούς.
Το ορθόν είναι να κληθούν οι απόγονοι των αξιωματικών και των στρατιωτών που πολέμησαν στις μάχες των Βαλκανικών Πολέμων καθώς και οι εκπρόσωποι των τότε συμμάχων μας, των Σέρβων, των Μαυροβουνίων, των Βουλγάρων (για τον Α΄ Βαλκανικό) και των Ρουμάνων (για τον Β΄ Βαλκανικό). Κάθε άλλη ιδέα θα είναι παραφωνία.
Δεν βουλιάζουν, όμως, μόνο τα πολυπολιτισμικά «δέντρα». Βουλιάζει ολόκληρη η κοσμοθεωρία της πολυπολιτισμικότητας, η οποία ακολουθείται μετά φανατισμού από τους δύο δήθεν προοδευτικούς Δημάρχους, των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης. Και οι δύο μεγάλες πόλεις μας έχουν αυξημένα ποσοστά εγκληματικότητας λόγω της ανεξέλεγκτης παράνομης μεταναστεύσεως. Στο όνομα του πολυπολιτισμού κάναμε τη χώρα μας ξέφραγο αμπέλι. Ο κ. Καμίνης τώρα διαμαρτύρεται για την ανασφάλεια που επικρατεί στην Αθήνα, ξεχνά όμως ότι ως Συνήγορος του Πολίτη ήταν οπαδός της άκριτης αποδοχής και υποδοχής των πάσης φύσεως αλλοδαπών. Έπαυσε το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ από τον Δημοτικό Ραδιοφωνικό Σταθμό για να μη θίγονται οι αλλόθρησκοι και λησμονεί ότι τα δημοτικά τέλη τα πληρώνουν κυρίως οι ταλαίπωροι Ορθόδοξοι Έλληνες.
Ημέρες γιορτής και αγάπης είναι αυτές. Και αν γράφονται κάποια παράπονα τούτο γίνεται επειδή πιστεύω ότι κατά βάθος και οι δύο δήμαρχοι ενδιαφέρονται για τον τόπο. Τους παρακαλώ να εγκαταλείψουν την πολυπολιτισμικότητα, η οποία θεωρείται αποτυχημένη από τη Μέρκελ, τον Κάμερον και τον Σαρκοζί, και να μας αφήσουμε να εορτάζουμε Ελληνορθόδοξα τα Χριστούγεννα και το Πάσχα. Και να διατηρούμε την ελπίδα μας, διότι «Χριστός γεννάται, δοξάσατε»!
Μια ευχή θα κάνω λόγω της ημέρας και μία παράκληση θα απευθύνω προς τον -κατά τα άλλα συμπαθή- Δήμαρχο της γενέτειράς μου. Το 2012 που έρχεται σε λίγες ημέρες σηματοδοτεί τα 100 χρόνια από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης και γενικότερα της Βορείου Ελλάδος (πλην Θράκης) κατά τους Βαλκανικούς Πολέμους. Ελπίζω να μην υλοποιηθούν κάτι περίεργες απόψεις της δημοτικής αρχής, δηλαδή να φέρουμε Τούρκους και Σκοπιανούς για να συνεορτάσουν μαζί μας. Θυμίζω ότι στις 26 Οκτωβρίου 1912 ο Ελληνικός Στρατός, με Αρχιστράτηγο τον Διάδοχο Κωνσταντίνο και υπό τη στιβαρή Πρωθυπουργία του Ελευθερίου Βενιζέλου, εισήλθε θριαμβευτικά στη Θεσσαλονίκη, την ημέρα της εορτής του πολιούχου Αγίου Δημητρίου. Οι Οθωμανοί Τούρκοι ήσαν οι επί πέντε αιώνες κατακτητές που ηττήθηκαν, άρα δεν βλέπω σε τι θα εξυπηρετήσει η παρουσία Τούρκων επισήμων. Όσο δε για τους Σκοπιανούς ψευδομακεδόνες ήσαν την εποχή εκείνη ανύπαρκτοι και άγνωστοι σε ιστορικούς και πολιτικούς.
Το ορθόν είναι να κληθούν οι απόγονοι των αξιωματικών και των στρατιωτών που πολέμησαν στις μάχες των Βαλκανικών Πολέμων καθώς και οι εκπρόσωποι των τότε συμμάχων μας, των Σέρβων, των Μαυροβουνίων, των Βουλγάρων (για τον Α΄ Βαλκανικό) και των Ρουμάνων (για τον Β΄ Βαλκανικό). Κάθε άλλη ιδέα θα είναι παραφωνία.
Δεν βουλιάζουν, όμως, μόνο τα πολυπολιτισμικά «δέντρα». Βουλιάζει ολόκληρη η κοσμοθεωρία της πολυπολιτισμικότητας, η οποία ακολουθείται μετά φανατισμού από τους δύο δήθεν προοδευτικούς Δημάρχους, των Αθηνών και της Θεσσαλονίκης. Και οι δύο μεγάλες πόλεις μας έχουν αυξημένα ποσοστά εγκληματικότητας λόγω της ανεξέλεγκτης παράνομης μεταναστεύσεως. Στο όνομα του πολυπολιτισμού κάναμε τη χώρα μας ξέφραγο αμπέλι. Ο κ. Καμίνης τώρα διαμαρτύρεται για την ανασφάλεια που επικρατεί στην Αθήνα, ξεχνά όμως ότι ως Συνήγορος του Πολίτη ήταν οπαδός της άκριτης αποδοχής και υποδοχής των πάσης φύσεως αλλοδαπών. Έπαυσε το ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ από τον Δημοτικό Ραδιοφωνικό Σταθμό για να μη θίγονται οι αλλόθρησκοι και λησμονεί ότι τα δημοτικά τέλη τα πληρώνουν κυρίως οι ταλαίπωροι Ορθόδοξοι Έλληνες.
Ημέρες γιορτής και αγάπης είναι αυτές. Και αν γράφονται κάποια παράπονα τούτο γίνεται επειδή πιστεύω ότι κατά βάθος και οι δύο δήμαρχοι ενδιαφέρονται για τον τόπο. Τους παρακαλώ να εγκαταλείψουν την πολυπολιτισμικότητα, η οποία θεωρείται αποτυχημένη από τη Μέρκελ, τον Κάμερον και τον Σαρκοζί, και να μας αφήσουμε να εορτάζουμε Ελληνορθόδοξα τα Χριστούγεννα και το Πάσχα. Και να διατηρούμε την ελπίδα μας, διότι «Χριστός γεννάται, δοξάσατε»!
Συντάκτης: Κ ωνσταντνίνος Χολέβας, πολιτικός αναλυτής
Ημερομηνία καταχώρησης: 24η Δεκεμβρίου 2011
Ημερομηνία καταχώρησης: 24η Δεκεμβρίου 2011
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου